• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد عملیات اجرایی بخش صنعتی وخط تولید پروژه  فروآلیاژ شیروان کلید خورد / گامی در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی خراسان شمالی برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳ سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

2

بازدید مدیرعامل بانک دی از شعبه آمل

  • کد خبر : 1313
  • 04 آبان 1399 - 10:50
بازدید مدیرعامل بانک دی از شعبه آمل

دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعبه آمل بر لزوم پایبندی هر چه بیشتر شعب به اصل مشتری مداری تاکید کرد.

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک دی، دکتر کریمی، مدیرعامل بانک دی در جریان این بازدید که با همراهی مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک انجام شد ضمن گفت و گو با کارکنان و مشتریان، نقش بانک‌ها را در توسعه اقتصادی کشور حائز اهمیت دانست و تاکید کرد شعب باید با توجه به نوع فعالیت خدمت‌محور توجه ویژه‌ای به مشتریان خود داشته باشند.مدیر عامل بانک دی با کلیدی خواندن نقش کارکنان شعب در جذب و حفظ مشتریان گفت: همکاران شعب ضمن ارائه خدمات باید تلاش کنند با لحن حرفه‌ای در کنار تکریم و حفظ منزلت مشتریان، خاطره‌ای خوش را در ذهن آنان از بانک دی به جای گذارند.کریمی افزود: شعبه ای که مشتری را جزو سرمایه با ارزش بانک دانسته و وفاداری به مشتریان و درک و تشخیص صحیح نیازها و انتظارات آن‌ها را در اولویت امور قرار دهد، می تواند به موفقیت در اهداف تعیین شده دست یابد.مدیرعامل بانک دی ضمن تاکید مجدد بر اهتمام شعب در زمینه جذب منابع ارزان‌قیمت گفت: تلاش بانک دی در سال جاری در راستای جذب سپرده‌های ارزان‌قیمت است که با تلاش تمامی همکاران در شش ماهه نخست سال به نتایج مطلوبی در این زمینه دست یافتیم و انتظار می رود همچنان جذب منابع ارزان قیمت و اصلاح نسبت مصارف و منابع به منظور دستیابی به برنامه های عملیاتی با تلاش مضاعفی در دستور کار شعب باشد.تاکید بر لزوم رعایت بهداشت اعتباری و دقت در رعایت مقررات و قوانین در زمان پرداخت تسهیلات و اعتبارسنجی مشتریان و سرعت بخشیدن به وصول مطالبات از دیگر محورهای سخنان مدیرعامل بانک دی در این بازدید بود.گفتنی است در این بازدید دکتر کریمی، مدیرعامل بانک دی از اهتمام جمعی کارکنان شعبه آمل در راستای ارائه خدمات مطلوب به خانواده معزز شهدا و ایثارگران و عملکرد قابل قبول در حوزه تسهیلات ویژه کرونا و ارائه بسته حمایتی به جامعه پزشکی قدردانی کرد.همچنین در این دیدار، کارکنان شعب در نشست صمیمی با مدیرعامل بانک به بیان مسائل و ارائه دیدگاه ها و راهکارهای خود در راستای پیشبرد امور شعب پرداختند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=1313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.