• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد عملیات اجرایی بخش صنعتی وخط تولید پروژه  فروآلیاژ شیروان کلید خورد / گامی در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی خراسان شمالی برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳ سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

2

زمان پس انداز کن!

  • کد خبر : 12497
  • 22 فروردین 1400 - 14:28
زمان پس انداز کن!

با سامانه ها و خدمات الکترونیک بانک ملی ایران، هم در زمان پس انداز کنید و هم در روزهای کرونایی تردد و رفت و آمدهای خود را به حداقل برسانید.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با روشن شدن چراغ قرمز در مراکز استان ها و اغلب شهرهای کشور و همچنین اعمال قرنطینه در این شهرها، کاهش ترددهای غیرضروری و پرهیز از حضور در اماکن پر ازدحام، حداقل کار ممکن برای حفاظت و رعایت ایمنی در این شرایط است.
بانکداری الکترونیک که طی سال های گذشته از ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی نیز برخودار شده، می تواند یک راهکار مناسب برای انجام امور روزمره ای باشد که فرد را پیش از آن به شعب بانک ها می کشاند.
اکنون با این خدمات بر بستر اینترنت و به راحتی حتی با گوشی تلفن همراه می توان پول جا به جا کرد، استعلام چک گرفت، قبض پرداخت کرد، شارژ اینترنت خرید و بسیاری از امور دیگر روزمره را سر و سامان داد.
سامانه بام، اپلیکیشن ایوا، اپلیکیشن بله، اپلیکیشن ۶۰، دستگاه های خودگردان و… می توانند بسیاری از خدمات شعبه را به مشتری ارایه دهند. همچنین با مراجعه به سایت بانک ملی ایران بخش خدمات الکترونیک می توانید از خدمات متنوع دیگر این بانک آگاه شوید.
باجه آنلاین (اولین و تنها سامانه مشاوره آنلاین بانکی‌ در کشور) نیز هم‌اکنون در پیام‌رسان بانکی بله، اپلیکیشن ایوا، سامانه بام و اپلیکیشن ۶۰ در دسترس هم‌وطنان عزیز است و مشتریان گرانقدر می توانند در صورت تمایل سؤالات بانکی خود را مطرح و از کارمندان بانک پاسخ های تخصصی و حرفه‌ای دریافت کنند.
همچنین مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره تماس ۶۴۱۴۰-۰۲۱ پاسخگوی مشتریان عزیز است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=12497

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.