• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

1

ضرورت تقویت اعتماد مشتریان

  • کد خبر : 104769
  • 04 اردیبهشت 1404 - 19:20
ضرورت تقویت اعتماد مشتریان

امیر محمدرحیمی مدیرعامل هلدینگ مالی و سرمایه گذاری سینا در گردهمایی مدیران ستاد و شعب بیمه سینا ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) با اشاره به لزوم تقویت فضای اعتماد برای مشتریان اظهار داشت: آگاهی از نیازهای مشتریان متناسب با نیاز روز و تمرکز بر حل مشکلات مشتری باید سرلوحه ی کارمان قرار گیرد. به مسئولیت پذیری و پاسخگویی به عنوان اصول اساسی اهمیت دهیم.

وی توجه به مراکز درمانی و پیگیری مشکلات بیمه‌گذاران را مهم دانست و افزود: خرده فروشی که استراتژی درستی هم هست نیاز به روابط عمومی بالا،مذاکره خوب و توسعه مهارت‌های ارتباطی دارد بنابراین در بحث خدمت و ارتباط با مشتری سعی در بهبود ارتباطات داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ماهیت صنعت بیمه خدمت محوری است، افزود: به نیروی انسانی ماهر و متخصص ارج دهیم و باید به آموزش و یادگیری آنان بیشتر اهمیت دهیم. نظام پاداش و کارانه را باید به ارزیابی عملکرد و بهره‌وری گره بزنیم.

محمدرحیمی تصریح کرد: ما در هلدینگ به دنبال ایجاد سوپر مارکت مالی و باشگاه مشتریان مشترک هستیم و در حوزه فرایندها، انتظار حذف فرایندهای زائد به منظور سرعت در پیشبرد کارها را داریم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به حق الناس و بیت المال در فعالیتهای کاری افزود: سعی کنید به طور مستقیم و به صورت حضوری با شبکه نمایندگان مرتبط شوید و از پشت میز نشینی پرهیز کنید.

محمدرحیمی ضمن قدردانی از تلاش تیم مدیریتی و شخص مدیرعامل در طول سال گذشته، ابراز امیدواری کرد، با انجام فرایند افزایش سرمایه و بهبود نسبت توانگری، شاهد روزهای بهتری در بیمه سینا باشیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=104769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.