• امروز : دوشنبه - ۲۴ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تست موفق سامانه «پل‌پی» در بانک ملت به همت بهسازان ملت نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: مهم‌ترین مسئولیت امروز، تداوم مسیر پرافتخار بانک صادرات ایران است برگزاری همایش بازاریابی و صدور بیمه‌های مسئولیت بیمه نوین در آمل بیمه دی در کنار خدمت به خانواده ایثارگران، الگویی موفق برای صنعت بیمه کشور است افزایش اعتبار تسهیلات حمایتی از طرح‌های نوآورانه، اشتغال پایدار، توسعه‌ای و تولیدی با عاملیت پست بانک ایران به ۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها سامانه «سودآیند» بانک آینده راه‌اندازی شد خط اعتباری ویژه؛ تنها راه نجات بانک مسکن از ناترازی/بانک مسکن تنها بانکی است که به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات نهضت ملی پایبند بوده است افزایش سقف پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن از طریق پیشخوان مجازی و خودپردازهای بانک مسکن/ پرداخت اقساط تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و به صورت روزانه رشد ۳/۵ برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ پاسخگویی مستمر و بی‌واسطه مدیران شعب به مشتریان بانک ملی ایران در مسیر اعتماد و سرمایه اجتماعی/نجارزاده خبر داد: تدوین آیین نامه های جدید برای بهبود معیشت همکاران

0

بازدید رئیس‌کل بیمه مرکزی از شعبه بیمه تعاون در کرمانشاه

  • کد خبر : 104254
  • 25 فروردین 1404 - 13:06
بازدید رئیس‌کل بیمه مرکزی از شعبه بیمه تعاون در کرمانشاه

رئیس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با حضور جمعی از مدیران ارشد و هیئت‌رئیسه سندیکای بیمه‌گران استان کرمانشاه، از شعبه سرپرستی بیمه تعاون در این استان بازدید کرد. در این دیدار، طی نشستی صمیمانه، موضوعات مهم صنعت بیمه و وضعیت فعالیت شرکت در استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، دکتر پرویز خوشکلام خسروشاهی رئیس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در جریان سفر استانی خود به کرمانشاه به همراه جمعی از مدیران ارشد و هیئت‌رئیسه سندیکای بیمه‌گران این استان، از شعبه سرپرستی بیمه تعاون در کرمانشاه بازدید کرد.

در این دیدار، رئیس‌کل بیمه مرکزی ضمن گفت‌وگو با مسئولان شعبه و دریافت گزارش عملکرد، بر اهمیت نقش شرکت‌های بیمه‌ای در توسعه خدمات و ایجاد انگیزه در شبکه فروش تأکید کرد. همچنین، وضعیت کلی فعالیت بیمه تعاون در استان، ترکیب پرتفوی و تعداد نمایندگان فعال در کرمانشاه تشریح شد.

در ادامه، موضوع صدور آنلاین بیمه‌نامه‌ها و سهم قابل توجه بیمه تعاون در این حوزه مورد بررسی قرار گرفت. همچنین، به اهتمام شرکت‌های بیمه در حفظ انگیزه نمایندگان به‌عنوان سرمایه انسانی اصلی صنعت بیمه اشاره و لزوم تنوع در محصولات بیمه‌ای برای پشتیبانی از شبکه فروش مطرح شد.

از دیگر محورهای گفت‌وگو، پیشنهاد اصلاح آیین‌نامه ۷۵ و امکان بازنگری در صدور بیمه‌نامه توسط نمایندگان فاقد دفتر در راستای کنترل هزینه‌ها و تقویت انگیزه ایشان بود.

در بخش پایانی، ایوب جلیلیان مدیر شعبه کرمانشاه بیمه تعاون، گزارشی از نحوه رسیدگی به خسارات مالی اتومبیل در استان ارائه کرد و به همکاری مؤثر با سه شرکت ارزیاب رسمی خسارت مستقر در استان و تلاش برای تسریع در فرآیند رسیدگی و پرداخت خسارات اشاره داشت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=104254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.