• امروز : یکشنبه - ۲۴ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

خدمات درمانی بیمه دی در بالاترین کیفیت ممکن ارائه ‌می‌شود کمک ویژه بانک پاسارگاد به اقتصاد کشور در شرایط تحریم؛ از تولید ۳۴۰۰ مگاوات برق، استخراج ۱۱۰ هزار بشکه نفت در روز و ساخت خط ۵۹۵ کیلومتری صادرات گاز تا ساخت ۷ بیمارستان با ظرفیت ۷ هزار تختخواب و اعطای ۱۶۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت بیش از ۵ میلیون وام در سال ۱۴۰۳ استفاده بیش از ۲۸ میلیون هموطن از سپهر کارت بانک صادرات ایران انسجام و هم‌افزایی برای رسیدگی به امور ایثارگران / تدوین سند یکپارچه شورای فرهنگی بانک مسکن در دستور کار قرار گرفت حق بیمه تولیدی ۲۵ هزار میلیارد تومانی بیمه کوثر در سال ۱۴۰۳ ضرورت توجه به نیازهای مشتریان مهمترین هدف بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۴ ۳۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات غیرجاری بانک اقتصادنوین وصول شد پست بانک ایران بخشنامه اصلاح رفع سو اثر چک‌های برگشتی با تاکید بر ارائه رضایت‌نامه ذی‌نفع را به شعب ابلاغ کرد امکان محاسبه وام مهربانی بدون مراجعه به شعبه نخستین وبینار مدیر عامل و رئیس هیات مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد با همکاران سراسر کشور در سال ۱۴۰۴

0

استفاده بیش از ۲۸ میلیون هموطن از سپهر کارت بانک صادرات ایران

  • کد خبر : 104158
  • 23 فروردین 1404 - 16:25
استفاده بیش از ۲۸ میلیون هموطن از سپهر کارت بانک صادرات ایران

​همزمان با عبور تعداد سپهر کارت‌های فعال بانک صادرات ایران از مرز ۲۸ میلیون کارت، تعداد و مبالغ تراکنش در ۴ درگاه از درگاه‌های بانکداری الکترونیک این بانک با رشد ۱۰۰ درصدی در اسفند سال قبل مواجه شدند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، تعداد سپهر کارت‌های فعال بانک صادرات ایران در پایان سال ۱۴۰۳ مورد استفاده ۲۸ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۷۴۴ نفر از مشتریان بانک در سراسر کشور بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

همزمان با افزایش اعتماد مردم شریف ایران به خدمات متنوع و امنیت درگاه‌های بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران، چهار درگاه همراه بانک، صاپ، پایانه‌های شعب و اینترنت‌بانک، با افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد و مبالغ تراکنش همراه بوده‌اند.

بنابراین گزارش، همراه بانک صادرات ایران به عنوان یکی از مهمترین درگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات بانکداری غیرحضوری مورد اعتماد و استفاده بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از مشتریان بانک است که ماهانه بالغ بر ۴۴۳ میلیون تراکنش پولی را برای آنها در بستری امن و پرسرعت رقم می‌زند. در این درگاه بیش از ۱۰۰ خدمت بانکی از جمله فعال‌سازی چکنو و خدمات کامل چک‌های صیادی در دسترس است.

صاپ نیز به عنوان یک اپلیکیشن مبتنی بر کارت، خدمات مهمی را برای مصرف‌کنندگان آن داشته که با بیش از ۲۰۵ هزار کاربر، ماهانه نزدیک به دو میلیون تراکنش را انجام می‌دهد.

اینترنت‌بانک در بانک صادرات ایران به عنوان یکی از مهمترین و امن‌ترین درگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات غیرحضوری است که ماهانه شرایط عملیاتی کردن بالغ بر شش میلیون تراکنش را برای مشتریان بانک فراهم کرده است.

پایانه‌های شعب نیز که در این گزارش به افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد و مبلغ تراکنش آن در اسفندماه سال قبل اشاره شده، ماهانه بالغ بر سه میلیون تراکنش را برای مشتریان و مردم فراهم کرده است.

بانک صادرات ایران در ۱۸ ماه گذشته، با نصب و ارتقای زیرساخت‌های فناوری اطلاعات همچون بالابردن ظرفیت‌های تراکنش‌های پولی در انواع درگاه‌های این بانک، ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی به مشتریان را تسهیل کرده و اعتماد بیش از ۴۵ میلیون مشتری را به دست آورده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=104158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.