به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ایران علی جباری در نشست هماندیشی با مدیران، رؤسا و نمایندگان استانهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی ضمن بیان این مطلب افزود: با تدوین چشماندازهای جدید و چرخشهای استراتژیک، در کنار انسجام و هماهنگی ارکان شرکت، بیمه ایران به دنبال اعتلای نقش و جایگاه خود در نظام بیمهای کشور است.
وی اهداف مهم سفر یکروزه به مشهد را علاوه بر زیارت بارگاه حضرت رضا(ع)، دیدار با نمایندگان و همکاران منطقه خراسان، بررسی ظرفیتهای حرفهای و بیمهای و ارائه توضیحاتی درباره رویکردها و اولویتهای شرکت برشمرد و ابراز امیدواری کرد با انگیزه موجود در میان نیروی انسانی و نمایندگان، جایگاه این شرکت در منطقه بیشازپیش ارتقاء یابد.
علی جباری ضمن تأکید بر توانمندسازی شبکه فروش و نمایندگیها گفت: برای بازگشت به دوران باشکوه و بازیابی سهم بازار، به نمایندگان و منابع انسانی متخصص و باتجربه نیاز داریم و توجه به رفاه و معیشت همکاران از جمله چشماندازهای مهم در سند راهبردی شرکت است.
وی سه خط مشی “بازیابی سهم بازار، ارائه خدمات و پرداخت خسارت باکیفیت و سود متعارف” را بهعنوان سه ضلع مثلث خط مشیهای تحولآفرین بیمه ایران معرفی کرد و اظهار داشت: رسیدن به این اهداف نیازمند برنامهریزی و همافزایی همهجانبه است.رئیس هیئت مدیره بیمه ایران با اشاره به برنامهریزی برای دستیابی به سهم ۲۵ درصدی بازار بیمه کشور تا سال ۱۴۰۴، مشتریمداری را عامل کلیدی در کسب وفاداری بیمهگزاران دانست و افزود: وفادارکردن مشتریان نیازمند باور و اعتقاد راسخ همه اجزا و ارکان شرکت است.
علی جباری بر ضرورت استفاده از فناوریهای نوین، مکانیزمهای هوش مصنوعی و بهروزرسانی روشهای بازاریابی و عملیات بیمهگری تأکید کرد و گفت: با تلاش همکاران حوزه فناوری اطلاعات، بیمه ایران میتواند گامی پیشرو در پیادهسازی این تکنولوژیها بردارد.
مدیرعامل بیمه ایران در تبیین نقش سرمایه انسانی در پیشبرد اهداف شرکت اظهار داشت: سه مولفه تخصص، تعهد و انگیزه از مهمترین مشخصههای سرمایه انسانی در مسیر تحقق اهداف متعالی و همچنین افزایش اعتبار شرکت در حوزه کسب و کار بیمه ای است و مطمئنا این ویژگی ها بر اعتبار و برند شرکت در فضای حرفهای و دستیابی به جایگاه واقعی شرکت در بازار ثمربخش خواهد بود .
جباری با تاکید بر اینکه چشم انداز های ترسیمی شرکت باید تبدیل به فرهنگ سازمانی شود گفت : از همه مدیران و مسئولان شرکت در سطوح مختلف انتظار می رود در تبیین و توجیه چشم اندازها و اولویتهای بنیادین شرکت و باورسازی آن در همکاران و نمایندگان تلاش مضاعفی داشته و با همکاری و هم افزایی، رویکردهای نوین را به فرهنگ سازمانی شاخص در شرکت تبدیل نمایند .
گفتنی است در ابتدای جلسه، علیرضا خانی مدیرکل بیمه ایران در خراسان رضوی گزارشی درخصوص عملکرد و برنامههای اجرایی استان ارائه کرد. همچنین مدیران کل استانهای خراسان شمالی و جنوبی و رؤسای انجمن صنفی نمایندگان، ضمن تشریح عملکرد و برنامههای خود، از حمایتها و رویکردهای نوین شرکت تقدیر کردند.
در پایان، دکتر جباری در بازدید از برخی شعب ، با همکاران و کارشناسان گفتگو و ضمن بررسی فرایندهای فعالیت، بر ارتقای سطح خدماترسانی تأکید کرد.