• امروز : شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

3

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان پیشگام خدمات غیرحضوری شناخته می‌شود

  • کد خبر : 102607
  • 10 اسفند 1403 - 18:27
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان پیشگام خدمات غیرحضوری شناخته می‌شود

عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با تأکید بر اهمیت ارائه خدمات غیرحضوری در نظام بانکی، اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای ارائه خدمات غیرحضوری، اقدامات جدی و مؤثری انجام داده و به عنوان یک پیشگام در این حوزه شناخته می‌شود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، مهندس «حمیدرضا توسلی» عضو هیأت مدیره و معاون فناوری اطلاعات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در رویداد بانک، بیمه و بورس «فینشورتک» با تأکید بر اهمیت ارائه خدمات غیرحضوری در نظام بانکی، اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای ارائه خدمات غیرحضوری، اقدامات جدی و مؤثری انجام داده و به عنوان یک پیشگام در این حوزه شناخته می‌شود.

وی افزود: در حالی که بانک‌ها سرویس‌های خود را به‌صورت تعریف شده ارائه می‌دهند، نیاز مشتریان به کاهش مراجعه حضوری به شعب، موجب تغییراتی در این رویکرد شده است.

توسلی با اشاره به اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در توسعه خدمات غیرحضوری، گفت: در ۲ سال اخیر ۷۰ درصد از درخواست‌های وام و افتتاح حساب بانک از طریق پلتفرم‌های دیجیتال به مشتریان ارائه شده است.

عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اضافه کرد: با توجه به تحولات اخیر در نظام بانکی و ضرورت ارتباط بیشتر با زیست‌بوم فناوری، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تلاش کرده تا خدمات غیرحضوری را با ابزارهایی که زمان و مکان را محدود نمی‌کند، فراهم سازد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=102607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.