• امروز : پنج شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

6

تحقق شعار «بانک تمام الکترونیک»، هدف گذاری بانک دی در آستانه ورود به قرن جدید

  • کد خبر : 10161
  • 10 اسفند 1399 - 14:26
تحقق شعار «بانک تمام الکترونیک»، هدف گذاری بانک دی در آستانه ورود به قرن جدید

رویکرد بانک دی در آستانه قرن جدید هجری شمسی، توسعه بانکداری الکترونیک با شعار «بانک دی، بانک تمام الکترونیک» است، به طوری که ارائه خدمات به همه ذینفعان در تمام نقاط ایران و حتی جهان در سریع‌ترین، دقیق‌ترین و امن‌ترین شکل ممکن شود.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در گفت و گو با ماهنامه بانکداری آینده با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های گسترده این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک و نیز ورود پرقدرت به عرصه بانکداری دیجیتال، افزود: نیازهای مشتریان بانک در بستر ارتباطات الکترونیکی و شبکه‌های اجتماعی باید به سرعت پاسخ داده شود تا رضایت آن‌ها به عنوان مهم‌ترین سرمایه بانک بیش از پیش جلب شود.
وی «هوشمندی» و «چابکی» را از الزامات کسب‌و‌کار بانکی خواند و با تأکید بر این که بانک دی با وجود تعداد شعب کم، از سرمایه انسانی متخصص و جوان در کنار زیرساخت‌های قوی حوزه فناوری برخوردار است، اظهار کرد: استراتژی‌های فعال و منعطف بانک سبب شده که در شرایط ویژه اقتصادی کشور و نیز مواجهه با کرونا، بتوانیم در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه، نیازهای مشتریان را پاسخ دهیم.
کریمی با اشاره به این که شیوع بیماری کرونا، شعب بانک‌ها را به یکی از کانون‌های درگیری با بیماری تبدیل کرد، افزود: در حالی که رفتارهای متعارف و خدمات معمول بانکی به صورت حضوری و یا فیزیکی با چالشی جدی مواجه شده بود، بانک دی خدمات غیرحضوری و دیجیتالی خود را در این ایام به سرعت توسعه داد، به طوری که اکنون بخش قابل توجهی از نیازهای بانکی مشتریان بدون حضور در شعب برطرف می شود.
مدیرعامل بانک دی ارائه API به سازمان‌ها و فین تک‌ها از طریق پلتفرم بانکداری باز فرابوم، ایجاد قابلیت های احراز هویت غیرحضوری سجام، تعریف و ارائه امضای دیجیتال، ثبت نام غیرحضوری اینترنت بانک و افتتاح حساب غیرحضوری را از جمله خدمات این بانک در راستای توسعه بانکداری الکترونیک برشمرد و افزود: سامانه‌های خودپرداز، کش‌لس، خودگردان و کیوسک بانک دی بسیاری از خدمات را به صورت کاربر‌محور و بدون نیاز به متصدی ارائه می‌دهند و این روش نه تنها کاهش هزینه‌ها را در پی دارد، بلکه سرعت و دقت فرایندها را افزایش می‌دهد.
وی «همراه بانک» و «اینترنت بانک» جدید بانک دی را توسعه‌یافته و کاربرپسند دانست و با بیان این که حتی امکان ارائه درخواست تسهیلات آنلاین و نیز ارائه غیرحضوری کارت بانکی برای مشتریان این بانک فراهم شده ‌است، افزود: بانک دی مسیر صحیح و مطمئنی را برای ورود به دنیای بانکداری دیجیتال تعریف کرده است و در آینده نه چندان دور، شعار «بانک تمام الکترونیک» را عملیاتی خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=10161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.