• امروز : پنج شنبه - ۲۰ دی - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دکتر عبداللهی برای مدیرعاملی بیمه دی معرفی شد موفقیتی دیگر برای بیمه ملت؛ حق بیمه تولیدی از ۱۷ هزار و ۷۱۰ میلیارد تومان عبور کرد هم‌اندیشی مدیرعامل بیمه سینا با شبکه فروش در شیراز لندتک‌ها برای بقا، انصاف و قانون مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند ایجاد تعادل در منابع و مصارف /تسلط به دانش روز اقتصادی و بانکی، مزیت حرفه ای همکاران شعب سفر مدیر عامل، رئیس و عضو هیات مدیره پست بانک ایران و هیات همراه به استان بوشهر صدور دسته چک بانک ایران زمین فقط با احراز نشانی متقاضی از ابتدای بهمن ثبت رکورد بی سابقه همراه بانک ایران زمین در ارائه سرویس های بانکداری دیجیتال مسیرهای ورود رمزدارایی‌ها به بازار سرمایه/ با توکنایز کردن دارایی‌ها، به دنبال توسعه فناوری رمز دارایی‌ها در بازار سرمایه هستیم انجام عرضه اولیه سهام بزرگترین هلدینگ نیروگاهی کشور در فرابورس ۷ مزیت سرمایه گذاری در صندوق های طلا/ چرا مردم به جای خرید سنتی، صندوق طلا می خرند؟

2

سیصد و یازدهمین شماره نشریه سفیر منتشر شد

  • کد خبر : 100007
  • 18 دی 1403 - 18:45
سیصد و یازدهمین شماره نشریه سفیر منتشر شد

سیصد و یازدهمین شماره نشریه “سفیر”، ویژه آبان و آذرماه ۱۴۰۳، با محوریت “همایش تأمین مالی تولید از بنگاه داری به بنگاه‌سازی” منتشر شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این شماره به بررسی موضوعات کلیدی و مهم در حوزه بانکداری و اقتصاد پرداخته و تلاش کرده است تا ضمن ارائه تحلیل‌ها و مقالات تخصصی، تصویری جامع از آخرین دستاوردها و تحولات بانک ملی ایران ارائه دهد.

نشریه داخلی بانک ملی ایران “سفیر”، که به‌عنوان یکی از منابع مهم و معتبر در حوزه اطلاع‌رسانی داخلی بانک شناخته می‌شود، در سیصد و یازدهمین شماره خود با مجموعه‌ای از موضوعات متنوع و ارزشمند به استقبال مخاطبان خود آمده است.

این شماره با تمرکز بر “همایش تأمین مالی تولید از بنگاه داری به بنگاه‌سازی” نگاهی ویژه به تأمین مالی پایدار و نقش بانک‌ها در تقویت تولید ملی دارد. 

در همین راستا، مطالبی مانند “نقش بانک ملی ایران در اصلاح قوانین بانکی”، “هدف‌گذاری تقویت بنگاه‌ها و تسهیل تأمین مالی” به تفصیل بررسی شده‌اند.

همچنین در این شماره، مقالاتی درباره اهمیت مشتری‌مداری در موفقیت شعب، نقش تجربه کاربری دیجیتال در بانکداری هوشمند و روانشناسی برخورد با مشتری ارائه شده است.

 موضوعاتی چون بازاریابی ورزشی، تبلیغات محیطی در بانکداری و تحلیل مدرن از مدل‌های توسعه بانکداری نیز در این شماره جایگاه ویژه‌ای دارند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=100007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.