• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

​تمدید مهلت بخشودگی جریمه بدهکاران بانک صادرات ایران تا پایان سال ١۴٠٢

  • کد خبر : 79732
  • 13 آبان 1402 - 18:45
​تمدید مهلت بخشودگی جریمه بدهکاران بانک صادرات ایران تا پایان سال ١۴٠٢

بخشش وجه التزام تاخیر پرداخت بدهی بدهکاران بانک صادرات ایران در قالب بسته وصول مطالبات غیرجاری وزارت امور اقتصادی و دارایی تا پایان سال ١۴٠٢ تمدید شد.

زارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با هدف وصول مطالبات غیرجاری و مساعدت با افرادی که به علت مشکلات اقتصادی امکان بازپرداخت به موقع اقساط تسهیلات و تعهدات خود را ندارند، مهلت بخشودگی جرائم دیرکرد بازپرداخت تسهیلات و وام‌های قرض‌الحسنه را پایان سالجاری تمدید کرد که بر اساس آن در صورتی که بدهکار کل مبلغ بدهی خود را به صورت نقدی تسویه کند، جرایم تاخیر تادیه دین به صورت کامل بخشیده خواهد شد.
این بخشودگی در تعهدات و تسهیلات ۶ تا ١۴ درصد و در وام‌های قرض‌الحسنه ٨ درصد وجه التزام را به صورت کامل از کل بدهی کسر می‌کند.
همچنین از آنجایی که در تسهیلات دارای اقساط متعدد، ممکن است فقط بخشی از اقساط معوق شده باشد، در این صورت صرفاً با وصول مبلغ بدهی معوق شده (نه لزوما کل بدهی قرارداد)، جرایم تأخیر اقساط سررسید‌ شده به صورت کامل بخشوده شده و مابقی اقساط در مواعد مقرر از پیش تعیین شده وصول خواهد شد.
چنانچه مشتری توان پرداخت و تسویه یک‌جای بدهی معوق خود را نداشته باشد، پس از تعیین تکلیف و امهال آن، به شرط پرداخت حداقل ۵٠ درصد از کل بدهی خود به صورت نقدی و پرداخت الباقی اقساط در سررسیدهای تعیین شده، مشمول بخشودگی جرائم تأخیر دین به نسبت میزان مبالغ وصولی خواهد شد.

بخشودگی جرائم_A3_فضای مجازی copy.jpg
لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=79732

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.