• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

۷۵۰ میلیون تومان برای ساخت یک واحد مسکونی در کلانشهرها به سازندگان حرفه‌ای پرداخت می‌شود 

  • کد خبر : 77345
  • 27 شهریور 1402 - 16:25
۷۵۰ میلیون تومان برای ساخت یک واحد مسکونی در کلانشهرها به سازندگان حرفه‌ای پرداخت می‌شود 

مدیرعامل بانک مسکن از پرداخت تسهیلات ساخت به سازندگان حرفه‌ای در تهران، مراکز استان‌ها و سایر شهرها به ازای هر واحد تا سقف ۷۵۰، ۶۵۰ و ۶۰۰ میلیون تومان خبر داد.

عباسی حسینی مدیرعامل بانک مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن تاکید بر حمایت بانک از فعالیت‌های مبتنی بر دانش‌بنیان‌ها، بخشی از سیاست‌های آن بانک را برای حمایت از ساخت و سازهای صنعتی و بر پایه روش‌های نوین ساخت، تشریح کرد.

مدیرعامل بانک مسکن با تاکید بر اینکه سیاست‌های اعتباری بانک در حال حاضر برای حمایت از فناوری‌های نوین ساختمانی و حمایت از سازندگان حرفه‌ای تدوین شده است، درباره میزان تسهیلات به این بخش و جزییات آن، گفت: سقف تسهیلات به سازندگانی که از روش‌های نوین ساخت و فناوری استفاده می‌کنند در کلانشهرها، مراکز استان‌ها و سایر شهرها به ترتیب ۷۵۰، ۶۵۰ و ۶۰۰ میلیون تومان تعیین شده است که به مرور و با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها پرداخت می‌شود.

وی بازپرداخت تسهیلات در سال جاری برای تعاونی‌سازها را حداکثر ۱۰ سال و برای سایر سازندگان حداکثر ۸ سال و با سود نرخ مصوب شورای پول و اعتبار، عنوان کرد.

حسینی تاکید کرد: ضوابط تقسیط سالیانه با توجه به سیاست‌های داخلی بانک تغییر می‌کند.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: ۵۵ درصد تسهیلات مشارکت مدنی در چارچوب ضوابط از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه به پروژه‌هایی که از فناوری‌های نوین استفاده کردند، پرداخت شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=77345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.