• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداختی بانک مسکن به مددجویان در سال جاری

  • کد خبر : 79064
  • 01 آبان 1402 - 11:02
۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداختی بانک مسکن به مددجویان در سال جاری

در نشست تقدیر از یاوران اشتغال و خودکفایی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، از بانک مسکن برای عملکرد خوب در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تجلیل به عمل آمد. این بانک در سال جاری، ۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان دو نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور پرداخت کرده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ در این نشست، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، ولی اسماعیلی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، محمد نادعلی مدیرکل عملیات پولی و اعتباری بانک مرکزی، سید مرتضی بختیاری رییس وکمیته امداد امام خمینی(ره)، محسن کازرونی رییس هیات امنای کمیته امداد، سید عباس حسینی مدیرعامل و سیدمحسن فاضلیان عضو هیات مدیره و معاون امور اعتباری بانک مسکن و مدیران عامل دیگر بانک‌های پرداخت‌کننده تسهیلات اشتغالزایی حضور داشتند.

سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره بانک مسکن در حاشیه این نشست با اشاره به اینکه بانک مسکن تلاش می‌کند تا تکالیف خود را در پرداخت تسهیلات تبصره‌ای و تکلیف به بهترین وجه انجام دهد؛ گفت: توانمندسازی مددجویان نهادهایی چون کمیته امداد و بهزیستی همواره در اولویت و کانون توجه سیاست‌گذاری‌های مدیران ارشد بانک مسکن قرار دارد.

وی افزود: این بانک در راستای مسوولیت اجتماعی خود و علیرغم کمبود منابع مالی، پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی را در اولویت قرار داده و در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام می‌رساند.

فاضلیان با اشاره به تازه‌ترین آمار بانک مسکن گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا ۲۵ مهرماه، ۱۱ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۶ هزار میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور پرداخت شده است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۴ هزار و ۸۱۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی با مبلغی بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال به معرفی شدگان کمیته امداد و تعداد ۵۰۳۹ فقره تسهیلات با مبلغی بیش از ۴ هزار میلیارد ریال به سازمان بهزیستی کشور پرداخت شده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=79064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.