• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

2

۵ برنده یک میلیارد ریالی پنجمین قرعه‌کشی سپرده سبای باشگاه مشتریان بانک پارسیان مشخص شدند

  • کد خبر : 74915
  • 17 مرداد 1402 - 14:15
۵ برنده یک میلیارد ریالی پنجمین قرعه‌کشی سپرده سبای باشگاه مشتریان بانک پارسیان مشخص شدند

پنجمین مرحله قرعه‌کشی سپرده بانکی ارزشمند (سبا) باشگاه مشتریان بانک پارسیان، دوشنبه ۱۶ مردادماه‌ با حضور بهرام هنرپرور مدیر روابط عمومی، بابک نظری رئیس اداره توسعه فروش و نمایندگان بازرسی و نظارت برگزار و ۵ برنده خوش‌اقبال آن شناسایی شدند.

در این قرعه‌کشی به‌پاس قدردانی از همراهی سپرده‌گذاران سبا، ۵ میلیارد ریال جایزه شامل؛ ۵ جایزه یک میلیارد ریالی به برندگان تعلق گرفت.
اسامی برندگان این قرعه‌کشی از طریق وب‌سایت و صفحات رسمی بانک پارسیان و باشگاه مشتریان بانک به‌زودی اعلام خواهد شد.
بابک نظری رئیس اداره توسعه فروش بانک پارسیان بابیان اینکه سپرده‌های افتتاح‌شده سبا هم‌اکنون به تعداد قابل توجهی رسیده است، تصریح کرد : علاوه بر قرعه کشی ادواری که به صورت فصلی برای سپرده‌گذاران سبا داریم، سعی کردیم در طی این مدت به غنای شرکای تجاری باشگاه به‌ویژه در دو گروه بانوان،کودکان و نوجوانان که از گروه‌های مهم این طرح هستند، نیز اضافه کنیم.
نظری ، بازار هدف سپرده سبا را طیف‌های گوناگون ازجمله بانوان، کودکان و نوجوانان عنوان کرد و افزود :کمپین تبلیغاتی کودک و نوجوان هم‌اکنون در حال برگزاری است و تمامی افراد زیر ۱۸ سال تا پایان شهریورماه فرصت دارند با افتتاح سپرده سبا و افزایش موجودی یکی از برندگان خوش‌اقبال ۱۰ دستگاه کنسول بازی ps5 باشند.وی همچنین از برگزاری کمپین ویژه بانوان در نیمسال دوم سال نیز خبر داد.
رئیس اداره توسعه فروش بانک پارسیان به امکان اتصال برنامه سیستم امتیازی باشگاه مشتریان به همراه بانک پارسیان جهت تسهیل در عضویت در باشگاه مشتریان اشاره کرد و افزود : به‌زودی در اولین نسخه‌ی همراه بانک پارسیان که به روزرسانی خواهد شد، هر مشتری در لحظه‌ای که وارد اپلیکیشن موبایل می‌شود گزینه باشگاه را مشاهده و با یک‌بار ورود می‌تواند عضو باشگاه شده و از مزایای عضویت آن بهره‌مند گردد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=74915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.