• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

۴ روش مسدودکردن کارت بانک ملی ایران

  • کد خبر : 84213
  • 07 بهمن 1402 - 11:30
۴ روش مسدودکردن کارت بانک ملی ایران

مشتریان بانک ملی ایران که ملی کارتشان مفقود و یا سرقت شده باشد می توانند با چند روش ساده حساب کارت مذکور را مسدود کنند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، درصورت مفقود شدن کارت برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده باید بلافاصله اقدام به مسدود کردن آن کارت کرد که در ادامه به چند روش اشاره شده است. 

روش اول: سامانه یا اپلیکیشن بام

به سامانه بام مراجعه کنید؛ بخش خدمات کارت را انتخاب کنید؛ وارد بخش کارت‌های من شوید و کارت مورد نظر را انتخاب کنید؛ از قسمت امنیت کارت می‌توانید کارت خود را  مسدود یا غیر فعال کنید.

به اپلیکیشن بام مراجعه کنید؛ وارد بخش کارت شوید؛ کارت مورد نظر را پیدا کرده و روی آیکون چرخ‌دنده در گوشه بالای کارت کلیک کنید؛ در این قسمت می‎‌توانید کارت خود را مسدود کنید.

روش دوم: تلفن بانک ملی ایران

با شماره ۰۹۶۲۲ یا ۲۷۸۴-۰۲۱ تماس بگیرید.  با زدن کلید ۱ وارد سیستم تلفن بانک شوید؛ شماره کارت خود را وارد کنید؛ با زدن کلید ۱ درخواست رمزپویا دهید؛ مجدد با زدن کلید ۱ وارد سیستم تلفن ‌بانک شوید و شماره کارت خود را وارد کنید؛ کلید ۲ را بزنید و رمز پویای دریافتی از طریق پیامک را وارد و کلید ستاره را بزنید؛ در آخر برای اعلام مفقودی کارت کلید ۵ را بزنید.

روش سوم: مراجعه به نزدیک‌ترین خودپرداز بانک ملی ایران

به نزدیک‌ترین خودپرداز بانک ملی مراجعه کنید؛ 

بدون وارد کردن کارت دکمه ثبت را فشار دهید؛ گزینه انسداد کارت با استفاده از شماره را انتخاب کنید؛ شماره کارت موردنظر را وارد کنید؛ رمز کارت را وارد کنید؛ بعد از زدن دکمه ثبت، کارت شما مسدود می‌شود.

روش چهارم: مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه بانک ملی

اگر در ساعات اداری کارت خود را گم کردید یا به سرقت رفت، می‌توانید به نزدیک‌ترین شعبه بانک‌ هم مراجعه کنید و بخواهید کارت قبلی شما را باطل کرده و برای شما کارت جدید صادر کنند.

و در پایان برای برای بالا بردن امنیت حساب بانکی خود، پیامک واریز کارت بانکی‌تان را فعال کنید؛ سرمایه خود را در حساب روزانه‌تان نگهداری نکنید؛ برای افراد ناشناس پول کارت به کارت نکنید؛ برای حساب سرمایه‌گذاری خود کارت نگیرید و روش‌های مسدود کردن کارت را بدانید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=84213

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.