• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

۴۲۴ تن کالای فاسد در استان قم و اصفهان تعیین تکلیف شد

  • کد خبر : 64601
  • 25 بهمن 1401 - 14:43
۴۲۴ تن کالای فاسد در استان قم و اصفهان تعیین تکلیف شد

در راستای تعیین تکلیف کالاهای رسوبی و تاریخ مصرف گذشته با دستور مراجع قضایی و دستگاه های اجرایی ۴۲۴ تن کالای تاریخ مصرف گذشته و فاسد متروکه و قاچاق در دو استان قم و اصفهان تحت نظارت دستگاه های مربوطه امحا شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، براساس این گزارش، حسین اصغری مدیرکل اموال تملیکی استان قم با اشاره به انهدام ۴۰۰ تن کالای سریع الفساد تاریخ مصرف گذشته متروکه در این استان، عنوان کرده است: در روزهای گذشته حدود ۲۹ قلم کالا اعم از سریع الفساد خوراکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، کودهای شیمیایی، مکمل های دارویی و غذایی، انواع شوینده ها، که از سالهای قبل در انبارهای منطقه اقتصادی سلفچگان رسوب و فاسد شده بود، با دستور معاون دادستان استان قم و اخذ مجوزهای قانونی در سایت امحای شهرک صنعتی سلفچگان انهدام شد.

اصغری بیان کرد: این امحاء با حضور نمایندگانی از دادستانی، استانداری، نماینده ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، بهداشت و محیط زیست، اقتصاد و دارایی، بازرسی، گمرک، منطقه اقتصادی سلفچگان و منطقه ویژه استان برگزار شد.

در ادامه اقدامات استان ها برای تعیین تکلیف کالا، مهدی قربانی مدیر کل سازمان اموال تملیکی استان اصفهان از انهدام ۲۴ تن اقلام فاقد مجوزهای مصرف خبر داده و اظهار کرده است: در راستای صیانت از سلامت جامعه طی ماه گذشته، بالغ بر ۲۴ تن کالای غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف توسط این اداره کل امحاء شد.

وی یادآور شد: این کالاها شامل انواع لباس و کفش مستعمل، لوازم آرایشی و بهداشتی، دارو و مواد خوراکی غیرقابل مصرف و تاریخ گذشته بوده که قابلیت مصرف آنها توسط مراجع ذی صلاح تایید نشده است. این اقلام با حضور نمایندگان مراجع قضایی و سایر دستگاه ها مربوطه طی دو مرحله در شرکت ره پویان صالح و پسماند شهرداری ها از چرخه مصرف خارج شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=64601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.