• امروز : شنبه - ۲۳ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

خدمات درمانی بیمه دی در بالاترین کیفیت ممکن ارائه ‌می‌شود کمک ویژه بانک پاسارگاد به اقتصاد کشور در شرایط تحریم؛ از تولید ۳۴۰۰ مگاوات برق، استخراج ۱۱۰ هزار بشکه نفت در روز و ساخت خط ۵۹۵ کیلومتری صادرات گاز تا ساخت ۷ بیمارستان با ظرفیت ۷ هزار تختخواب و اعطای ۱۶۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت بیش از ۵ میلیون وام در سال ۱۴۰۳ استفاده بیش از ۲۸ میلیون هموطن از سپهر کارت بانک صادرات ایران انسجام و هم‌افزایی برای رسیدگی به امور ایثارگران / تدوین سند یکپارچه شورای فرهنگی بانک مسکن در دستور کار قرار گرفت حق بیمه تولیدی ۲۵ هزار میلیارد تومانی بیمه کوثر در سال ۱۴۰۳ ضرورت توجه به نیازهای مشتریان مهمترین هدف بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۴ ۳۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات غیرجاری بانک اقتصادنوین وصول شد پست بانک ایران بخشنامه اصلاح رفع سو اثر چک‌های برگشتی با تاکید بر ارائه رضایت‌نامه ذی‌نفع را به شعب ابلاغ کرد امکان محاسبه وام مهربانی بدون مراجعه به شعبه نخستین وبینار مدیر عامل و رئیس هیات مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد با همکاران سراسر کشور در سال ۱۴۰۴

1

۳۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات غیرجاری بانک اقتصادنوین وصول شد

  • کد خبر : 104150
  • 23 فروردین 1404 - 15:36
۳۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات غیرجاری بانک اقتصادنوین وصول شد

بانک اقتصاد نوین موفق شد حدود ۳۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات مشکوک الوصول خود را از تعدادی بدهکاران کلان که در سال های بسیار دور از بازپرداخت بدهی خود اجتناب می کردند، وصول کند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، وصول مطالبات هنگفت بانک از بدهکاران کلان بانکی در رابطه با پرونده های تسهیلاتی سنواتی، از دو سال گذشته به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است.

بر این اساس و با بهره گیری از ظرفیت های قانونی و تجهیز وکلای منتخب به ابزارهای دفاعی همه جانبه و همچنین پیگیری مستمر و میدانی پرونده های موصوف، بخش قابل توجهی از این مطالبات وصول شد.

بانک اقتصاد نوین در وصول مطالبات غیرجاری خود از بدهکاران، جدی است و در این مسیر از همه ظرفیت های قانونی استفاده خواهد کرد.

گفتنی است، وصول بدهی‌های سال‌های گذشته در بانک اقتصادنوین اهمیت دوچندانی دارد، زیرا با کاهش حجم مطالبات راکد، کیفیت دارایی‌های بانک بهبود می‌یابد. این امر نه‌تنها سودآوری را تقویت می‌کند، بلکه موجب افزایش اعتماد سهامداران، بهبود شاخص‌های مالی و ارتقای اعتبار بانک نزد سایر ذینفعان از جمله بانک مرکزی و مشتریان می‌شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=104150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.