• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد عملیات اجرایی بخش صنعتی وخط تولید پروژه  فروآلیاژ شیروان کلید خورد / گامی در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی خراسان شمالی برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳ سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

1

۲۶ ملک سازمان خصوصی سازی در بورس کالا عرضه می شود

  • کد خبر : 80342
  • 23 آبان 1402 - 7:30
۲۶ ملک سازمان خصوصی سازی در بورس کالا عرضه می شود

سازمان خصوصی‌سازی با عرضه ۲۶ ملک در روزهای ۲۴ و ۲۷ آبان ماه در تابلوی املاک و مستغلات بورس کالای ایران، چراغ مولدسازی دارایی های دولت را روشن می کند. به این ترتیب ۱۵ ملک روز چهارشنبه ۲۴ آبان و ۱۱ ملک دیگر ۲۷ آبان در تالار املاک و مستغلات بورس کالا عرضه می شود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از کالاخبر ، براساس اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران، سازمان خصوصی سازی قرار است ۲۱ دستگاه آپارتمان مسکونی و ۳ واحد مغازه و تجاری و ۲ دستگاه آپارتمان اداری-انتظامی را در تاریخ‌های ۲۴ و ۲۷ آبان از طریق تالار املاک و مستغلات بورس کالا به فروش برساند.

پذیرش این املاک پس از بررسی مدارک و مستندات در سیصد و نود و ششمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۱۷ مهر در بازار فرعی برس کالا مورد تصویب قرار گرفته است.

مهلت بازدید طی روزهای کاری پس از انتشار اطلاعیه عرضه تا تاریخ عرضه و با ارائه درخواست کتبی و اخذ معرفی نامه از دفتر بازاریابی و واگذاری سهام و دارایی ها امکان پذیر است. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر جهت بازدید از املاک مذکور با شماره های ۸۳۳۳۹۵۱۵ و ۸۳۳۳۹۵۰۳ تماس بگیرند.

همچنین علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص املاک سازمان خصوصی می توانند به بخش بازار املاک و مستغلات سایت بورس کالا (اینجا) مراجعه و پیوست هر یک از املاک را مشاهده کنند.

گفتنی است، براساس مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، این اقدام با هدف کمک به رشد اقتصادی و افزایش بهره وری اموال مازاد دولتی صورت خواهد گرفت.

۲۶ ملک سازمان خصوصی سازی در بورس کالا عرضه می شود
لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=80342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.