• امروز : یکشنبه - ۳ تیر - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

سامانه رمزساز ریما به روز رسانی شد معاون نظارت، حقوقی و وصول مطالبات بانک صنعت و معدن از اهتمام کمیته ویژه وصول مطالبات این بانک در بازگرداندن منابع به چرخه تولید خبر داد/ ۱۴ مورد محل اجرای طرح و ۴۱ واحد مسکونی تملیکی پس از وصول مطالبات به مالکان قبلی بازگردانده شد حمایت بانک ملی ایران از تیم ملی کشتی در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است آغاز چهل و چهارمین جشنواره بزرگ حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سپه بانک صادرات ایران با رشد ۳۱ درصدی منابع اول شد بانک صادرات ایران رتبه اول سرمایه ثبتی در بین بانک‌های بورسی پیشخوان مجازی بانک آینده؛ شعبه همیشه‌ در دسترس شما توزیع ریسک در سایه اتصال بازارهای سرمایه و بیمه شکل‌گیری سطح جدیدی از خدمات بانکداری در بانک ملی ایران/ تحول اعتباری با رونمایی از ۴ محصول جدید و تازه آگهی مزایده عمومی املاک بانک ایران زمین شماره الف/۱۴۰۳ اولین دوره آموزشی هوش مصنوعی برای فرزندان کارکنان بانک مسکن

2

۱۶۰۰ سخت افزار در خدمت خدمات الکترونیکی بانک دی

  • کد خبر : 46216
  • 02 خرداد 1401 - 14:37
۱۶۰۰ سخت افزار در خدمت خدمات الکترونیکی بانک دی

بانک دی با توسعه سخت افزارهای بانکی توانسته است به میزان چشمگیری مراجعات حضوری مشتریان به شعب را کاهش داده و سرعت، دقت و تعداد تراکنش ها را نیز تا حد بسیار زیادی افزایش دهد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، شیوع ویروس کرونا طی دو سال گذشته شرایط سختی را برای ارائه خدمات حضوری به مشتریان در شعب بانک ها ایجاد کرد که این موضوع اهمیت و ضرورت توجه به تقویت و توسعه خدمات غیرحضوری را برای بانک‌ها حائز اهمیت ساخت.بانک دی با شناخت صحیح این مساله در کنار توسعه خدمات اینترنتی، ابزارهای فیزیکی بانکداری را نیز به سرعت توسعه داد به گونه ای که اکنون ظرفیت بسیار مطلوبی در این حوزه در اختیار دارد.

در حال حاضر بانک دی تعداد ۹۰۷ دستگاه خودپرداز با قابلیت‌هایی مانند پرداخت پول نقد، انتقال وجه، پرداخت قبوض و خرید شارژ را در شعب و نیز نقاط پرتردد نصب و راه اندازی کرده است.خودگردان‌های بانک که از پیشرفته‌ترین و سریع‌ترین ابزارهای بانکداری در جهان هستند نیز همه خدمات خودپردازها را به مشتریان ارائه می‌دهند، اما مهم‌ترین ویژگی آن‌ها امکان دریافت وجه نقد است.۹۳ دستگاه خودگردان بانک دی در سراسر کشور در لحظه پول نقد مشتریان را دریافت و آن را به حساب واریز می‌کنند تا یکی از مهم‌ترین و پرتکرارترین مراجعات مشتریان به شعب یعنی حضور برای واریز وجه نقد به حساب به کمترین میزان ممکن کاهش یابد.

از سوی دیگر به منظور ترویج فرهنگ عدم استفاده از پول نقد و نیز کمک به توسعه بانکداری الکترونیک، ۲۰۰ دستگاه CASHLESS این بانک در نقاط پرتردد نصب شده و مورد استفاده همه مشتریان نظام بانکی است.همچنین ۴۰۰ دستگاه کارتخوان بانک دی با جایابی مناسب در حال حاضر سهم قابل توجهی در کمک به انجام تراکنش‌های کارتی عموم مشتریان بانک ها دارند.بانک دی اکنون بر توسعه بانکداری اینترنتی متمرکز شده و با توسعه همزمان نرم افزارها و سخت افزارهای مربوطه، مشتریان و مخاطبان خود را به سوی دریافت خدمات باکیفیت هدایت می‌کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=46216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.