• امروز : شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

5

یزدان‌دوست تاکید کرد: جذب پرتفوی بر اساس منطق فروش

  • کد خبر : 64980
  • 02 اسفند 1401 - 10:29
یزدان‌دوست تاکید کرد: جذب پرتفوی بر اساس منطق فروش

مدیرعامل بیمه ملت با اشاره به طراحی محصولات جدید و نوآورانه در بیمه ملت گفت: خبرهای خوشی در این حوزه در راه است که به‌زودی به اطلاع بیمه‌گذاران، سهامداران و صنعت بیمه خواهد رسید.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه ملت، نشست انگیزشی و هم‌اندیشی نمایندگان استان تهران با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و جمعی از معاونان و مدیران ستادی شرکت برگزار شد.

علیرضا یزدان‌دوست، مدیرعامل بیمه ملت در این‌ نشست گفت: به همت هیئت مدیره و مدیران ارشد شرکت، کارهای مهمی در حال انجام است.

وی با اشاره به ضرورت طراحی محصولات جدید و نوآورانه در بیمه ملت گفت: خبرهای خوشی در این حوزه در راه است که به‌زودی به اطلاع بیمه‌گذاران، سهامداران و صنعت بیمه خواهد رسید.

مدیرعامل بیمه ملت با تشریح سیاست‌های شرکت در زمینه توسعه خرده‌فروشی و توجه به سودآوری گفت: در بیمه ملت به هر قیمتی به دنبال افزایش پرتفوی و اینکه بگوییم در باشگاه سه هزار میلیاردی‌ها یا چهار هزار میلیاردی‌ها قرار گرفتیم، نیستیم، بلکه اولویت ما سودآوری است.

یزدان‌دوست ادامه داد: سیاست شرکت توسعه خرده‌فروشی و توجه به سودآوری است و نباید به هر قیمتی به دنبال افزایش پرتفوی باشیم.

وی خاطر نشان کرد: باید به دنبال پرتفویی باشیم که منطق فروش دارد و تفاوتی نمی‌کند که پرتفوی ۲۰۰ میلیارد تومانی یا خرده‌فروشی باشد. اینکه تاکید بر خرده فروشی داریم نافی این نیست که از سایر پرتفوها چشم‌پوشی کنیم، بلکه هدف کسب سود برای شرکت است و انتظار دارم شبکه فروش با این سیاست همراه باشد.

یزدان‌دوست همچنین بر ضرورت تسریع در پرداخت خسارت و رفع موانع آن تأکید کرد.

داود قاسم‌پور دیزجی، رئیس هیئت مدیره بیمه ملت نیز در سخنانی با تأکید بر ضرورت تعامل حداکثری مدیران و نمایندگان شرکت به دلیل وجود منافع مشترک، گفت: عنصر اساسی در کار، درک متقابل از یکدیگر است، اگر به زبانی مشترک دست یابیم، شرکت و نمایندگان درک درستی از وضع موجود خواهند داشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش در این نشست و در پاسخ به دغدغه برخی نمایندگان در خصوص مشکلات مرتبط با بخش فناوری با تاکید بر پیگیری و تلاش برای مرتفع نمودن مشکلات IT اظهار داشت: به طور مداوم از معاونت‌ها گزارش ارتقای سیستم کاری را پیگیری می‌کنیم و به طور جدی پیگیر خواهیم بود تا این جلسات به صورت ماهانه برگزار شود تا در ارتباط مستقیم با خواسته‌ها و مشکلات نمایندگان باشیم.

محمدتقی چراغی، نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه ملت هم اظهار کرد: رضایت و کارآمدی شبکه خدمت‌رسانی آنقدر برای هیئت مدیره و مدیران ارشد شرکت اهمیت دارد که خود را ملزم به حضور مستمر در نشست‌های اینچنینی و پیگیری و رفع مشکلات و موانع می‌دانیم.

در این نشست نمایندگانی از شبکه فروش شرکت در فضایی صمیمانه به صورت مبسوط مسائل و مشکلات مربوط به نمایندگان را مطرح کردند و خواستار توجه مدیران برای حل این مشکلات و موانع شدند و معاونان و مدیران ستادی نیز به پرسش‌های نمایندگان پاسخ دادند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=64980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.