• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
2

گل‌محمدی: باشگاه برای مهاجم خوب باید هزینه کند/ منشا را راحت از دست دادیم

  • کد خبر : 50657
  • 04 مرداد 1401 - 18:36
گل‌محمدی: باشگاه برای مهاجم خوب باید هزینه کند/ منشا را راحت از دست دادیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم برای جذب مهاجم خوب خارجی باید هزینه کند.

یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت پرسپولیس در پیش‌فصل اظهار کرد: ما از سه هفته پیش تمرینات را شروع کردیم و در این مدت تمرینات خوبی داشتیم. برنامه‌های آماده‌سازی را با انجام ۴ بازی دوستانه و تمرینات صبح و بعدازظهر پیگیری می‌کنیم و دو بازی دیگر هم تا قبل از شروع لیگ در برنامه داریم.

او درباره جذب مهاجم و نگرانی هواداران در این زمینه گفت: یک مهاجم خارجی که در نیم‌فصل قبل هم به دنبالش بودیم و دیگر همه اسمش را می‌دانند، بعد از پایان فصل قبل به باشگاه معرفی کردم. سه هفته پیش با او توافق شده بود و قرار بود بیاید اما باشگاه گفت برای انتقال پول مشکل داریم و بعد از آن هم آن‌قدر زمان از دست رفت که این بازیکن در تمرینات تیمش مصدوم شد و بعد از مشورت با کادر پزشکی به این نتیجه رسیدیم که با این شرایط نمی‌تواند به تیم کمکی بکند. هم‌چنین قرار بود گادوین منشا جذب شود و خود او هم علاقمند به پیوستن به پرسپولیس بود اما با وجود این که از رقم درخواستی خود پایین هم آمده بود نمی‌دانم چرا اینقدر راحت او را از دست دادیم.

گل‌محمدی ادامه داد: ۴-۳ بازیکن هم‌ از لیگ سری آ برزیل به باشگاه معرفی کرده بودن که گزینه‌های خوبی بودند اما از آن‌ها هم خبری نشد و مجددا سه روز پیش یک مهاجم برزیلی به باشگاه معرفی کردم تا کارهای انتقالش را انجام دهند. من از باشگاه خواستم که با توجه به نیاز تیم در این پست، برای یک مهاجم خوب، هزینه کنند حتی اگر آن بازیکن قیمت بالایی داشته باشد. بازیکنانی که این فصل جذب کرده‌ایم همه آزاد بودند و باید برای گرفتن مهاجم خوب حتما هزینه کنیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: در بازار جهانی مهاجم خوب و سطح بالایی که آزاد باشد خیلی کم پیدا می‌شود و قطعا هیچ بازیکن خوبی بدون تیم نمی‌ماند. با این حال چندین گزینه به باشگاه معرفی کرده‌ام و با توجه به زمان کمی که تا شروع لیگ داریم انتظار دارم هر چه زودتر این مشکل برطرف شود و بتوانیم با تیم کامل وارد مسابقات شویم.

وی خاطرنشان کرد: بعضی‌ها این‌طور القا کرده‌اند که من درخواستی برای جذب مهاجم خارجی و تقویت تیم نداشته‌ام اما چنین چیزی صحت ندارد. ما مهاجمان خوبی داریم ولی در خط حمله باید تقویت شویم. الان هم دو مهاجم تیم مصدوم هستند و تا سه هفته دیگر هم به شرایط بازی نمی‌رسند پس حتما نیاز داریم که در این پست تقویت شویم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.