• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در کره جنوبی با استقبال گسترده روبه‌رو شده‌اند

  • کد خبر : 21849
  • 02 شهریور 1400 - 10:34
گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در کره جنوبی با استقبال گسترده روبه‌رو شده‌اند

سامسونگ اواخر این هفته گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ را راهی بازار می‌کند. طبق گزارش Korea Herald، آمار پیش‌خرید این دو گوشی در کره جنوبی فوق‌العاده بوده و این شرکت بیش از ۴۵۰ هزار سفارش را ثبت کرده است. انتظار می‌رود مجموع آمار پیش‌خرید در بازار این کشور به ۶۰۰ هزار واحد برسد و اگر گوشی‌های ارائه شده برای اپراتورهای مخابراتی هم در نظر بگیریم، احتمالا آمار ۸۰۰ هزار واحدی ثبت می‌شود.

رویداد خبر – سامسونگ اواخر این هفته گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ را راهی بازار می‌کند. طبق گزارش Korea Herald، آمار پیش‌خرید این دو گوشی در کره جنوبی فوق‌العاده بوده و این شرکت بیش از ۴۵۰ هزار سفارش را ثبت کرده است. انتظار می‌رود مجموع آمار پیش‌خرید در بازار این کشور به ۶۰۰ هزار واحد برسد و اگر گوشی‌های ارائه شده برای اپراتورهای مخابراتی هم در نظر بگیریم، احتمالا آمار ۸۰۰ هزار واحدی ثبت می‌شود.

باید خاطرنشان کنیم سال گذشته فقط ۸۰ هزار واحد گلکسی زد فولد ۲ در کره جنوبی پیش‌خرید شدند. از طرف دیگر، آمار پیش‌خرید این گوشی‌ها ۲ برابر گلکسی S21 و ۱٫۵ برابر سری گلکسی نوت ۲۰ است که این یعنی جدیدترین گوشی‌های تاشوی سامسونگ توانسته‌اند توجه بیشتری را نسبت به پرچم‌داران این شرکت جلب کنند.

گویا مشتریان جوان علاقه‌ی زیادی به این دو گوشی جذاب نشان داده‌اند و بر اساس تحقیق‌های صورت گرفته، حدود ۴۹ درصد از سفارش‌های این دو گوشی از طرف مشتریان بیست تا چهل سال صورت گرفته است. در رابطه با این موفقیت می‌توانیم به عوامل متعددی اشاره کنیم ولی اول از همه نباید تبلیغات گسترده‌ی سامسونگ را از قلم بیندازیم و همچنین بدون شک ضد آب بودن این دو گوشی و پشتیبانی گلکسی زد فولد ۳ از قلم S Pen در این استقبال گسترده اثرگذار بوده‌اند.

در این میان، امسال خبری از مدل جدید سری گلکسی نوت نیست و در ضمن گلکسی زد فلیپ ۳ قیمت کمتری نسبت به نسل‌های قبلی دارد. باید ببینیم در بازارهای دیگر کشورها هم کاربران به طور گسترده از این گوشی‌ها استقبال می‌کنند یا نه.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=21849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.