• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

گزارش ۶ ماهه اول ۱۴۰۲ نشان داد؛ سود بیمه ملت ۴ برابر بیشتر شد

  • کد خبر : 79088
  • 01 آبان 1402 - 12:47
گزارش ۶ ماهه اول ۱۴۰۲ نشان داد؛ سود بیمه ملت ۴ برابر بیشتر شد

به دنبال رشد ۸۰ درصدی پرتفوی بیمه‌ای شرکت بیمه ملت و کاهش نسبت خسارت به زیر ۵۰ درصد در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ و همچنین رشد سود سه ماهه از ۱۴ میلیارد تومان در سال گذشته به ۷۵ میلیارد تومان در فصل بهار سال‌جاری، سود این شرکت حدود ۴ برابر افزایش یافته و برای هر سهم خود ۶۶ ریال سود محقق کرده که نسبت به دوره مشابه قبل رشد ۲۶۳ درصدی را رقم زده است.

ه گزارشبه گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، بر اساس گزارش منتشر شده در سامانه کدال، این شرکت با کسب سود ۱۹۸ میلیارد تومانی، رشدی ۲۶۳ درصدی نسبت به مدت مشابه ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ را رقم زده و این ارقام نشان می‌دهد شرکت در هدف‌گذاری خود برای سال ۱۴۰۲ قدم‌های بزرگی را برداشته است.

بررسی عملکرد شرکت بیمه ملت در کدال نشان می‌دهد سود خالص ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۱ معادل ۵۴٫۵ میلیارد تومان بوده است و کسب سود ۱۹۸ میلیارد تومانی برای ۶ ماهه اول سال‌جاری نشان‌دهنده رشد چشم گیر سود برای سهامداران این شرکت است.

از سوی دیگر سود ناخالص فعالیت‌های بیمه‌ای برای ۶ ماهه نخست سال معادل ۱۹۵ میلیارد تومان و سود عملیاتی نیز معادل ۱۷۱ میلیارد تومان است.

کسب سود در این شرایط، نشان از مدیریت صحیح ریسک، مدیریت مناسب هزینه‌های شرکت و سرمایه‌گذاری موثر بیمه ملت در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ دارد که کارنامه‌ای موفق را پیش روی سهامداران و بیمه‌گذاران آن قرار داده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=79088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.