• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

0

گزارش بانک مرکزی از نرخ دلار در تابستان امسال

  • کد خبر : 1765
  • 12 آبان 1399 - 9:03
گزارش بانک مرکزی از نرخ دلار در تابستان امسال

طبق اعلام بانک مرکزی، میانگین نرخ دلار در تابستان امسال بیانگر این است که قیمت فروش این ارز در بازار نسبت به بهار سال جاری معادل ۷۳ درصد افزایش یافته است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایسنا، بانک مرکزی در گزارشی نرخ فروش دلار در بازار بین بانکی و بازار آزاد در تابستان سال جاری را اعلام کرده که طبق آن در تیر ماه دلار در بازار بین بانکی معادل ۴۲۰۰ تومان فروخته می‌شد و در همین ماه این نوع ارز در بازار آزاد به قیمت ۲۱ هزار و ۲۶۷ تومان فروخته شده است.
علاوه براین، در مرداد امسال نیز نرخ فروش دلار در بازار بین بانکی و بازار آزاد به ترتیب معادل ۴۲۰۰ و ۲۲ هزار و ۳۵۰ تومان بوده است.
همچنین، طبق این گزارش دلار در شهریور ماه در بازار بین بانکی معادل ۴۲۰۰ تومان و در بازار آزاد به قیمت ۲۴ هزار و ۲۸۱ تومان فروخته شده است.
بنابراین، دلار در بازار بین بانکی با نرخ ۴۲۰۰ تومان و در بازار آزاد با میانگین نرخ ۲۲ هزار و ۶۳۲ تومان در تابستان سال جاری معامله شده است.
از آنجاکه در سه ماهه ابتدایی سال نرخ فروش دلار در بازار بین بانکی ۴۲۰۰ تومان و در بازار آزاد نیز به طور متوسط ۱۶ هزار و ۵۲۲ تومان بوده است، در مقایسه با تابستان امسال در بازار آزاد با ۷۳ درصد رشد مواجه شده است.  
علاوه براین، در این مدت نرخ این ارز در بازار بین بانکی نیز نسبت به بهار سال جاری تغییری نکرده و ثابت مانده است.  
انتهای پیام

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=1765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.