• امروز : سه شنبه - ۲۵ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تست موفق سامانه «پل‌پی» در بانک ملت به همت بهسازان ملت نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: مهم‌ترین مسئولیت امروز، تداوم مسیر پرافتخار بانک صادرات ایران است برگزاری همایش بازاریابی و صدور بیمه‌های مسئولیت بیمه نوین در آمل بیمه دی در کنار خدمت به خانواده ایثارگران، الگویی موفق برای صنعت بیمه کشور است افزایش اعتبار تسهیلات حمایتی از طرح‌های نوآورانه، اشتغال پایدار، توسعه‌ای و تولیدی با عاملیت پست بانک ایران به ۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها سامانه «سودآیند» بانک آینده راه‌اندازی شد خط اعتباری ویژه؛ تنها راه نجات بانک مسکن از ناترازی/بانک مسکن تنها بانکی است که به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات نهضت ملی پایبند بوده است افزایش سقف پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن از طریق پیشخوان مجازی و خودپردازهای بانک مسکن/ پرداخت اقساط تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و به صورت روزانه رشد ۳/۵ برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ پاسخگویی مستمر و بی‌واسطه مدیران شعب به مشتریان بانک ملی ایران در مسیر اعتماد و سرمایه اجتماعی/نجارزاده خبر داد: تدوین آیین نامه های جدید برای بهبود معیشت همکاران

2

کیفیت محصول در خط اسکین‌پاس شماره ۲ به ۹۹٫۶۹ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 53822
  • 14 شهریور 1401 - 13:43
کیفیت محصول در خط اسکین‌پاس شماره ۲ به ۹۹٫۶۹ درصد افزایش یافت

مدیر محصولات پوششی ناحیه نورد سرد با بیان اینکه بازده کیفی اسکین‌پاس شماره ۲ در مرداد سال جاری به عدد ۹۹٫۶۹ درصد رسید، افزود: بالاترین رکورد قبلی واحد در سال ۱۳۹۸ با ثبت ۹۹٫۶۳ درصد به‌ دست ‌آمده بود.

محسن زارع، مدیر محصولات پوششی ناحیه نورد سرد از کسب رکورد کیفیت در خط اسکین‌پاس شماره ۲ ناحیه نورد سرد خبر داد.
 وی با بیان اینکه بازده کیفی اسکین‌پاس شماره ۲ در مرداد سال جاری به عدد ۹۹٫۶۹ درصد رسید، افزود: بالاترین رکورد قبلی واحد در سال ۱۳۹۸ با ثبت ۹۹٫۶۳ درصد به‌ دست ‌آمده بود.

در همین زمینه، رئیس خطوط اسکین‌پاس و تمپرمیل اضافه کرد: همکاران واحد اسکین و تمپر با انجام عملی کنترل فرایند، تحلیل دقیق عیوب و شناسایی نقاط بهبود، بهینه‌سازی تجهیزات و سایر اقدامات لازم توانستند این موفقیت را رقم بزنند. این اقدام نشانه عزم و اراده کارکنان این واحد در راستای اهداف مدیریت فولاد مبارکه است.
عبدالرحیم صادقی، در ادامه مهم‌ترین اقدامات صورت‌گرفته برای دست‌یابی به این رکورد را به این شرح برشمرد: بهبود عملکرد سیستم خشک‌کن هوا با تعویض مواد رطوبت‌گیر؛ اصلاح روش کنترل نازل‌های هوا؛ افزایش دقت در کنترل درصد دترجنت؛ رفع مشکل تله آبگیر هوای فشرده؛ نصب پرده فلزی در داخل قفسه جهت جلوگیری از عبور دترجنت و پاشش بر روی سطح ورق؛ بهبود عملکرد سیستم مکش بخارات؛ اصلاح روش کنترل نازل‌های هوا؛ تحت کنترل قرار دادن نقطه شبنم هوای فشرده و ایزوله کردن مسیر پایپینگ دترجنت جهت جلوگیری از افت دمای دترجنت.
وی در ادامه از دانش و تجربه کارکنان تولید و تعمیرات و پشتیبانی فنی گروه فنی نورد به‌عنوان سرمایه‌های اصلی ناحیه یاد کرد و در پایان از حمایت صمیمانه مدیریت‌های ناحیه نورد سرد و محصولات پوششی و سرد، همکاری گروه فنی تولید و دفتر فنی تعمیرات نورد سرد، واحدهای کنترل کیفیت، برنامه‌ریزی تولید، خطوط نهایی و باکس‌آنیلینگ و تلاش مجدانه کارکنان واحدهای تعمیرات و دیگر واحدهای درگیر قدردانی کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=53822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.