• امروز : جمعه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

7

کیفیت ری را با حساسیت بالا دنبال می شود

  • کد خبر : 91322
  • 18 تیر 1403 - 18:24
کیفیت ری را با حساسیت بالا دنبال می شود

با نزدیک شدن زمان عرضه محصول جدید ایران خودرو، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از مراحل توسعه موتور و شبکه برق و الکترونیک ری‌را، از شرکت‌های ایپکو و جتکو بازدید کرد.

با نزدیک شدن زمان عرضه محصول جدید ایران خودرو، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از مراحل توسعه موتور و شبکه برق و الکترونیک ری‌را، از شرکت‌های ایپکو و جتکو بازدید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- در حال حاضر مراحل تست و صحه گذاری محصول ری‌را به اتمام رسیده و مراحل تجاری‌سازی در حال انجام است و در همین راستا، علیمردان عظیمی با حضور در شرکت های تحقیقات موتور ایران‌خودرو (ایپکو) و جتکو در جریان آخرین مراحل کیفی سازی این خودرو در دو بخش موتور و شبکه برق و الکترونیک قرار گرفت. شرکت‌های ایپکو و جتکو، دو شرکت دانش بنیان در گروه صنعتی ایران خودرو هستند که با داشتن نیروهای جوان و متخصص، سهم قابل توجهی در طراحی و توسعه مجموعه‌های اصلی ری‌را بر عهده دارند.
عظیمی در حاشیه این بازدید، ضمن تاکید بر کیفیت ری‌را اظهار کرد: محصولی که عنوان کراس‌اوور ملی ایران خودرو را دارد، باید در بهترین شرایط کیفی به مشتریان عرضه شود و شاخص‌های کیفیت این خودرو با دقت و حساسیت بالایی دنبال و رعایت می‌شود.
وی با اشاره به آمادگی شبکه خدمات پس از فروش محصول ری را، عنوان کرد: دارا بودن شبکه خدمات پس از فروش گسترده در کشور، یکی از مزایای رقابتی برای این محصول به حساب می آید و در حال حاضر کارکنان شبکه در حال دریافت آموزش لازم برای ارایه بهترین خدمات به مشتریان این محصول هستند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: فرآیند توسعه ری‌را به گونه‌ای دنبال شده که محصول دارای کم‌ترین ریسک کیفی باشد.
به گفته عظیمی، تامین قطعات ری‌را برعهده سازندگان داخلی دارای رده بالا است که این موضوع تضمینی برای ارایه خودروی باکیفیت به مشتریان به شمار می رود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=91322

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.