• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳
0

کم‌کاری در هیچ حوزه ای پذیرفتنی نیست؛ توسعه بیمه زندگی پروژه محور یک ضرورت است

  • کد خبر : 95200
  • 11 مهر 1403 - 17:11
کم‌کاری در هیچ حوزه ای پذیرفتنی نیست؛ توسعه بیمه زندگی پروژه محور یک ضرورت است

نشست شورای مدیران بیمه البرز صبح روز چهار شنبه با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران ستادی این شرکت و با هدف تبیین راهبردها در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، در ابتدای این نشست مدیرعامل بیمه البرز ضمن تبریک عملیات موفقیت آمیز دلاورمردان کشورمان در تنبیه رژیم صهیونیستی، پیاده سازی تفکر سیستمی را در هر سازمان و نهادی یک امر مهم دانست و گفت:
بیمه البرز در صنعت بیمه یک شرکت خوب محسوب می شود که در مسیر عالی شدن قرار دارد و در این راستا اجرای دقیق و به موقع شاخص ها، مسئولیت پذیری و بکارگیری تفکر سیستمی به عنوان رویکردی ساختار یافته، باید تقویت شود.
موسی رضایی با اشاره به لزوم حرکت در جهت تحقق اهداف برنامه ۵ ساله تدوین شده، از مدیران خواست با اصلاح فرآیندهای صدور و خسارت با هدف پرداخت سریع و به موقع خسارت مشتریان، ارزیابی ریسک و تسریع در فرآیند هوشمند سازی تا حد ممکن از خطاهای احتمالی جلوگیری و در حین پیشبرد اهداف، نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنند و در نظر داشته باشند کم کاری در هیچ حوزه ای پذیرفتنی نیست.
وی همچنین با تاکید بر ضرورت توسعه فروش بیمه های زندگی و نوآوری در ارائه محصولات این حوزه افزود: ایجاد معاونت بیمه های زندگی در بیمه البرز در دستور کار است و باید با برنامه ریزی هدفمند سهم این رشته را در سبد فروش شرکت افزایش داد.
مدیرعامل بیمه البرز توجه به بیمه زندگی پروژه محور تاراز که طرحی در جهت جهش تولید و ایجاد اشتغالزایی است را مهم برشمرد و گفت: توسعه این محصول یک ضرورت است چرا که تحول اقتصادی و رشد آن درکشور رابطه مستقیمی با میزان تولید دارد.
در ادامه این نشست معاونین مدیرعامل و مدیران ستادی به بیان برنامه های خود در نیمه دوم سال جاری پرداختند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=95200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.