• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

کلنگ‌زنی احداث کتابخانه عمومی شهر‌ «سلطان شهر» با حمایت بانک سینا

  • کد خبر : 82237
  • 26 آذر 1402 - 23:14
کلنگ‌زنی احداث کتابخانه عمومی شهر‌ «سلطان شهر» با حمایت بانک سینا

کلنگ احداث کتابخانه عمومی شهر «سلطان‌شهر» استان فارس با حضور قائم‌مقام مدیرعامل بانک سینا و مقامات استانی، بر زمین زده شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، در این مراسم، چنگیز مروج، قائم‌مقام بانک سینا، با اشاره به رویکرد بانک سینا در حوزه اقدامات و فعالیت‌های اجتماعی، اظهار کرد: باید در راستای اعتلای فرهنگی و ارتقای سطح دانش جوانان و نوجوانان ایران اسلامی قدم‎های محکمی برداشت چرا که غنی‌سازی فرهنگ جامعه، با ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی تداوم می‌یابد.

وی افزود: بانک سینا همان‌گونه که در راستای ایجاد اشتغال پایدار و محرومیت‌زدایی در مناطق کم‌برخوردار کوشا بوده، در کنار مردم و دولت نیز در ترویج و غنی‌سازی فرهنگ این سرزمین نقش مثبتی ایفا کرده که کمک به احداث کتابخانه سلطان‌شهر نیز در همین راستا صورت‌گرفته است.

مروج، ضمن تبیین اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی، خاطرنشان ساخت: امیدواریم احداث کتابخانه در شهر سلطان‌شهر، زمینه حصول توفیقات بیشتر در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی را برای مردم این منطقه به ارمغان آورد.

نماینده مردم شهرستان‌های خرامه، کوار و سروستان در مجلس شورای اسلامی و رئیس شورای اسلامی شهر سلطان‌شهر نیز در این مراسم، ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیرعامل بانک سینا در رابطه با احداث این کتابخانه، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را عامل توسعه همه‌جانبه جوامع برشمردند و بر ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در این منطقه تآکید کردند.

گفتنی است شهر سلطان‌شهر به عنوان مرکز بخش کربال شهرستان خرامه، با جمعیتی در حدود دو هزار و ۵۰۰ نفر در استان فارس قرار دارد.

کتابخانه سلطان‌شهر در زمینی به مساحت دوهزار متر مربع و زیر بنای ۲۲۰ متر ساخته خواهد شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=82237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.