• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

3

کسب نشان زرین نوآوری توسط بیمه دی

  • کد خبر : 97882
  • 11 آذر 1403 - 10:13
کسب نشان زرین نوآوری توسط بیمه دی

شرکت بیمه دی در نهمین همایش ملی اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران، موفق به کسب نشان زرین نوآوری و خلاقیت در طراحی پوشش‌های بیمه شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، در این همایش که با حضور میهمانانی چون نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و نیز با حضور بیش از صد شرکت مطرح در حوزه‌های بانک، بیمه، صنایع غذایی و پتروشیمی برگزار شد، شرکت بیمه دی توانست نشان زرین نوآوری و خلاقیت در طراحی پوشش‌های بیمه را به خود اختصاص دهد.
احمد صفرزاده معاون فنی بیمه دی ضمن دریافت این لوح گفت: این شرکت همواره تلاش کرده با شناسایی نیازهای بیمه‌ای جامعه و طراحی محصولات متنوع، ضمن پاسخگویی شایسته به نیاز مشتریان، در ارایه خدمات نوین و برتر بیمه‌ای پیشرو و پیشگام صنعت بیمه باشد.
وی افزود: طراحی و ارایه محصولات مختلف در حوزه‌های درمان بنگاه‌های کوچک و‌ متوسط، طرح بیمه ماهواره، طرح جامع بیمه سدها و نیروگاه‌ها، طرح بیمه زندگی بهادار، مستمری پیشامد، بیمه عمر پژواک، بیمه زندگی متصل به بازار مسکن و بیمه مسئولیت انفرادی از جمله محصولاتی هستند که از سوی بیمه دی و در راستای مشتری‌مداری به ملت شریف ایران عرضه شده است.
صفرزاده بیان کرد: امروزه توسعه ضریب نفوذ بیمه در گرو کسب رضایت مشتریان و ارائه خدمات مطلوب مدنظر آنان است و شرکت‌های بیمه باید رویکرد خود را از رقابت در قیمت خدمات و ارائه نرخ و شرایط غیرحرفه‌ای به رقابت در ارتقا کیفیت خدمات بیمه‌ای و کسب رضایت مشتریان و بیمه‌گذاران که موجب اقبال آحاد مردم در استفاده از خدمات و پوشش‌های بیمه‌ای خواهد بود، تغییر دهند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=97882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.