• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

سودآوری ۳۰ درصدی بیمه میهن برای سرمایه‌گذاران پرداخت خسارت ۱۹۵۳ میلیارد ریالی به پالایشگاه آذران بیرجند توسط بیمه آسیا  لزوم تسریع در تدوین و اجرای برنامه جامع فناوری اطلاعات برگزاری اختتامیه اولین دوره آموزشی الزامات ناظر برریسک فناوری اطلاعات با حضور مدیران ارشد مراسم معارفه رئیس انجمن اسلامی بانک ملی ایران برگزار شد اقدامات بانک مسکن در پیگیری پرونده‌های حقوقی مربوط به مطالبات بانک ۵۸ پرونده صحنه‌سازی شده در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۳ شناسایی شد دریافت وام ۶۰۰ میلیون تومانی بانک شهر با شرایط آسان در کوتاه ترین زمان ممکن معرفی طرح تسهیلاتی جدید بانک ملت ویژه پزشکان، وکلا و سایر مشاغل تخصصی بانک پارسیان طی ۵ ماهه سال جاری بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان پرداخت کرد/ وام ازدواج و فرزند آوری در صدر تسهیلات پرداختی پارسیان تلاش فراگیر برای رسیدن به برنامه‌های پیش‌بینی شده / توسعه کمی و کیفی فعالیت‌ها در عملیات بیمه‌گری

2

کسب سه رتبه برترتوسط روابط عمومی بانک سپه در جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران

  • کد خبر : 36115
  • 29 دی 1400 - 15:21
کسب سه رتبه برترتوسط روابط عمومی بانک سپه در جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران

اداره کل روابط عمومی بانک سپه در هفدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی و هجدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران، موفق به کسب سه عنوان روابط عمومی برتر کشور در مدیریت راهبردی روابط عمومی ، ارتباطات فرهنگی و کارشناس برتر روابط عمومی شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه ؛ بر اساس رای هیئت داوران هجدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران  و هفدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ،  اداره کل روابط عمومی بانک سپه به عنوان روابط عمومی برتر کشور در موضوع “مدیریت راهبردی روابط عمومی “، “ارتباطات فرهنگی (تبلیغاتی و انتشاراتی) “و “کارشناس برتر”معرفی شد.
بر اساس این گزارش در بخشی از لوح اهدایی به اداره کل روابط عمومی بانک سپه که به امضای فلیپه بورمانس رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی و هوشمند سفیدی دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی رسیده آمده است: ” به دلیل رعایت استانداردهای حرفه ای علمی و صنفی و مدیریت راهبردی روابط عمومی ، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیتها در موضوع مدیریت راهبردی روابط عمومی و ارتباطات فرهنگی ، تبلیغاتی و انتشاراتی ، لوح سپاس روابط عمومی برتر اعطا می شود به روابط عمومی بانک سپه”
این گزارش می افزاید در این دوره از جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران دکتر کاظم عسگری کارشناس اداره کل روابط عمومی بانک سپه نیز به عنوان “کارشناس برتر روابط عمومی ایران در سال ۱۴۰۰” به دلیل انجام اقدامات کارشناسی موثر در روابط عمومی ، معرفی و موفق به دریافت لوح سپاس شد.
بر اساس این گزارش: اداره کل روابط عمومی بانک سپه با رویکرد راهبردی ، تجربیات نوین ، تاثیر گذار و هدفمندی را تجربه کرده که این تجارب و اقدامات صورت گرفته ، عملاً این اداره کل را به فاز پیشرفته علمی و تخصصی وارد کرده و این مهم در ارتقای جایگاه ذهنی این اداره کل مشهود ، نقش آفرین و تاثیر گذار بوده است.
تعیین راهبرد و رویکرد روابط عمومی “علمی و تعامل گرا” ، ایجاد و احیای واحدهای تخصصی داخلی نظیر تحقیق و توسعه ، ارتباطات درون سازمانی و واحد افکار سنجی در کنار ایجاد اتاق فکر ، تهیه بانک اطلاعات همکاران ، تیم سازی هدفمند و علمی، برگزاری دوره های علمی و آموزشی “پاتوق علم و تجربه” بخشی از اقدامات صورت گرفته از سوی این اداره کل است.
این گزارش می افزاید: تهیه مجلدهای علمی هدفمند و تحلیلی در راستای ارتقای کمی و کیفی اطلاع رسانی نظیر انعکاس اخبار در حوزه فعال ارتباط با رسانه ها ، همچنین اثر بخشی تبلیغات ، روابط عمومی داده محور، بررسی تاثیرات متاورس بر روابط عمومی ، بانکداری دیجیتال وایجاد رادیو و تلویزیون سپه ، خبرگزاری سپه و تغییر پوسته وب سایت رسمی بانک سپه از دلایل استمرار موفقیتهای بانک سپه در سطوح ملی نظیر جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی و هفدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی است.
لازم به ذکر است هفدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با همکاری انجمن بین المللی روابط عمومی و با حضور استادان برجسته ایرانی و خارجی با موضوع “روابط عمومی پساکرونا، تغییرات، الزامات و پیامدها ” و برگزاری دو کارگاه تخصصی با عناوین ” نحوه تهیه و تنظیم پیوست ارتباطی و الزامات ناشی از دوره پساکرونا” و ” ویکی پدیا و کاربردهای آن در روابط عمومی” در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=36115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.