• امروز : یکشنبه - ۲۳ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

از جاری شدن اشک شوق برنده زنجانی تا باور نکردن برنده شدن شهروند ایلامی / جوایز برندگان جشنواره عید تا عید بیمه دی اهدا شد ۳۱ شهریور، آخرین مهلت شرکت در جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت توسعه متوازن پرتفوی و تمرکز بر وصول مطالبات خسارت زائران اربعین با مراجعه و ارائه مدارک در شعب بیمه معلم پرداخت می‌شود انتشار گواهی سپرده عام بانک آینده؛ گامی مهم در مسیر توسعه خدمات نوین مالی بانک‌آینده جهت تکمیل کادر تخصصی ‌خود در شهر تهران، دعوت به همکاری می‌نماید آگهی مزایده شماره ۱۴۰۴/۴ فروش املاک مازاد بانک ایران زمین اپلیکیشن «بله»؛ همراه شهروندان در طرح کالابرگ با اطلاع‌رسانی و خدمات ویژه سعید ایثاری سرپرست معاونت فناوری اطلاعات بانک سرمایه شد اطلاعیه بانک سرمایه در خصوص راهکارهای جایگزین پیامک جهت دریافت رمز یکبار مصرف قرارداد تسهیلات ساخت ۳۸۳ هزار واحد نهضت ملی مسکن منعقد شد/پرداخت ۳۶ هزار میلیاردتومان تسهیلات ساخت در یک سال دولت چهاردهم 

3

کاهش ۵۲ درصدی شکایات «بیمه حافظ»

  • کد خبر : 58964
  • 05 آذر 1401 - 12:59
کاهش ۵۲ درصدی شکایات «بیمه حافظ»

علیرغم رشد بیش از ۶۲ درصدی پرتفو، شرکت بیمه حافظ در راستای اهداف مشتری مداری خود تلاش کرده است تا میزان شکایت های خود را به حداقل ممکن برساند. از این رو، در سال ۱۴۰۰ کاهش ۵۲ درصدی شکایت ها را نسبت به سال ۱۳۹۹ تجربه کرده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه حافظ، از آنجا که بخش عمده شکایت ها مربوط به تاخیر یا اعتراض در میزان پرداخت خسارت ها است، شرکت بیمه حافظ با تسهیل و تسریع در پرداخت، عملاً خسارت معوق نداشته و با کاهش شکایت ها روبرو بوده است. در این میان، یکی از مهمترین اهداف شرکت بیمه حافظ کاهش میزان شکایت ها از سوی مشتریان بوده است که از سال ۹۸ تاکنون روند نزولی آنها قابل تامل بوده است. بر اساس آمارهای شرکت؛ در سال ۹۸ معادل ۴۷ شکایت از بیمه حافظ ثبت شده که این رقم در سال ۹۹ به ۲۱ شکایت تقلیل پیدا کرده است. لازم به ذکر است، شرکت بیمه حافظ در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ با افزایش پرتفوی ۱۰۳٫۵ درصدی روبرو بود؛ با این وجود ارقام نشان دهنده کاهش ۵۵ درصدی میزان شکایت های این شرکت است. در ادامه این روند، میزان شکایت ها در سال ۱۴۰۰ به ۱۰ عدد رسید که نشان دهنده کاهش ۵۲ درصدی نسبت سال ۹۹ بوده است. این کاهش در حالی رخ داده است که میزان پرتفوی شرکت از سال ۹۹ تا ۱۴۰۰ با افزایش ۶۲ درصدی پرتفو روبرو است. به رغم افزایش ۲۲۹ درصدی پرتفوی بیمه حافظ از سال ۹۸ تا ۱۴۰۰ این شرکت با کاهش ۷۸ درصدی شکایت ها روبرو بوده که مهندسی فنی فرآیندهای بیمه حافظ و فعالیت دقیق پرسنل را در زمینه خدمات بیمه گری متذکر می شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=58964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.