• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

2

کاهش میانگین زمان انتظار خدمات امدادی به ۲۴ دقیقه‌

  • کد خبر : 42903
  • 17 فروردین 1401 - 14:47
کاهش میانگین زمان انتظار خدمات امدادی به ۲۴ دقیقه‌

طرح خدمات امداد نوروزی سال ۱۴۰۱ ایران‌خودرو که از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده بود در پایان روز چهاردهم فروردین ماه سال جاری به پایان رسید.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو گفت: پیش از آغاز این طرح که طی آن ۳۲۷ نمایندگی مجاز کشیک و ۲۱۶۰ اکیپ شیفت امدادی در سراسر کشور برای خدمت‌‌‌رسانی به هموطنان در آماده‌باش کامل بودند، پیش‌بینی شده بود در هر نمایندگی به صورت متوسط ۱۵ خودرو به صورت روزانه پذیرش شود، اما با توجه به افزایش حجم سفرها این ظرفیت به ۲۵ خودرو در روز افزایش یافت تا مراجعه‌کنندگان در اسرع وقت بتوانند از خدمات نمایندگی‌های سراسر کشور بهره‌مند شوند.
بابک سلاجقه افزود: میانگین زمان انتظار برای دریافت خدمات امدادی در سال جاری به ۲۴ دقیقه رسید. زمان امدادرسانی ایران‌خودرو در حالی به این عدد رسیده که در تعطیلات نوروزی سفرها به میزان ۴۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشت و با ۵۳ میلیون تردد جاده‌ای و افزایش چشم‌گیر حجم سفرها و ترافیک سنگین مواجه بودیم.
وی گفت: خوش‌بختانه در ایام ارایه طرح خدمات نوروزی نسبت شکایات به خدمات ارایه شده در نمایندگی‌های ایران‌خودرو تنها دو دهم درصد بود و با توجه به حساسیت بالای شبکه خدمات پس از فروش کارکنان نمایندگی‌ها نهایت تلاش خود را به کار بستند که هموطنان و مسافران نوروزی بهترین خدمات را با کیفیت و سرعت بالا دریافت کنند.
مدیرعامل ایساکو افزود: همکاران ما در مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو به صورت شبانه‌روزی به تمامی تماس‌های مردمی پاسخ دادند. در نتیجه این مکالمات و ثبت درخواست امداد، بیش از ۸۰ درصد خودروها با مشاوره تلفنی و یا حضور نیروهای امدادی در محل با دریافت امداد بالینی خودرو به مسیر خود ادامه دادند و تنها ۲۰درصد خودروها به نمایندگی‌ها حمل شدند. بیش از چهار درصد تماس‌ها و خدمات ارایه شده نیز به دارندگان خودروهایی غیر از محصولات ایران‌خودرو تخصیص یافت.
سلاجقه ادامه داد: به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان از شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در این طرح خدمات ایاب و ذهاب به محل درخواست مشتریان برای خودروهای بدون گارانتی به صورت رایگان ارایه شد.
وی یادآور شد: برای تامین قطعات مورد نیاز طرح از سه ماه پیش از آغاز آن، برنامه‌ریزی مدونی صورت گرفت و ملزومات اجرای طرح، قطعات و تجهیزات مربوطه پیش از اجرا در نمایندگی‌ها توزیع شد نظارت‌های لازم نیز در طول اجرای طرح به عمل آمد.
 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=42903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.