• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

کارگاه معرفی سامانه «باشگاه مشتریان و برنامه‌های وفاداری» بانک سینا برگزار شد

  • کد خبر : 83450
  • 20 دی 1402 - 17:51
کارگاه معرفی سامانه «باشگاه مشتریان و برنامه‌های وفاداری» بانک سینا برگزار شد

در سومین و آخرین روز از برگزاری نهمین نمایشگاه تراکنش ایران، کارگاه معرفی سامانه «باشگاه مشتریان و برنامه‌های وفاداری بانک سینا» برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، در آخرین روز نمایشگاه تراکنش ایران، در ادامه برگزاری کارگاه‌های معرفی محصولات جدید در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری، این بانک به معرفی سامانه باشگاه مشتریان که با هدف اجرای وفاداری و حفظ و نگهداشت مشتریان به بهره‌برداری رسیده است، پرداخت.

بر اساس این گزارش، از عمده اهداف و دلایل راه‌اندازی باشگاه مشتریان بانک سینا، کسب دانش از مشتری، مدیریت هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات، افزایش حجم و نوع تراکنش‌های بانکی مشتریان، توسعه کانال‌های ارتباطی بانک با مشتریان، متوازن‌سازی تراکنش‌های مشتریان بر روی کانال‌های توزیع بانک و …را می‌توان نام برد.

در بانک سینا مطابق با اهداف عملکردی بانک، منطق امتیازی مشخصی برای مشتریان این بانک در نظر گرفته شده است و این امتیازات به عنوان مشوقی رفتار مشتری را یه سمت و سوی مورد نظر بانک هدایت می‌کند.

در این باشگاه، تخصیص پاداش به مشتری از طریق روش‌هایی نظیر دریافت کدهای تخفیف از پذیرندگان طرف قرارداد با باشگاه صورت می‌گیرد و نشان تجاری این پذیرندگان، سفیر برند بانک سینا خواهد بود.

در بخش دیگری از تخصیص پاداش به مشتری، بر اساس الگوی «Cash Back» مشتریان می‌توانند از پذیرندگان طرف قرارداد براساس امتیازات خود خرید کنند و درصدی از این خرید به عنوان تخفیف در قالب وجه نقد به حساب مشتری باز خواهد گشت.

همچنین با توجه به تنوع پاداش‌های باشگاه مشتریان بانک سینا، مشتری می‌تواند بر اساس امتیازات کسب شده، از انواع تسهیلات خرد بانک در چارچوب ضوابط بانک مرکزی استفاده کند.

در این باشگاه مشتریان، ارائه خدمات ویژه فرودگاهی و رزواسیون هتل و …. نیز برای مشتریان برتر بانک قابل استفاده است.

در تشریح قابلیت‌های باشگاه مشتریان بانک سینا در مقایسه با موارد مشابه، فراهم‌سازی طبقه بندی مشتریان بر اساس مدل «LRFMS» است.

در این مدل مشتریان بر اساس پنج شاخص «طول سابقه مشتری در باشگاه»، «تازگی فعالیت مشتری در باشگاه»، «فراوانی دفعات خرج امتیازات مشتری»، «ارزرش منابع مشتری» و «امتیازات کسب شده توسط مشتری در باشگاه» طبقه‌بندی و در خوشه‌های تعیین شده، قرار می‌گیرند و برای هر خوشه، کمپین‌های انگیزشی اختصاصی تعریف می‌شود.

یکی دیگر از قابلیت‌های انحصاری باشگاه مشتریان بانک سینا طراحی داشبردهای هوش تجاری است که بر اساس آن، شاخص‌هایی برای ارزیابی عملکرد سامانه باشگاه با هدف سنجش میزان موفقیت برنامه‌های وفاداری اجرا شده، است که با استفاده از این قابلیت‌، بانک می‌تواند به صورت آنی و لحظه‌ای عملکرد باشگاه مشتریان را مورد رصد و پایش قرار دهد تا در تصمیم‌گیری‌های مرتبط با بهبود و ارتقای عملکرد و کارایی باشگاه، مورد استفاده قرار گیرد.

نادیه فراشیانی به نمایندگی از بانک سینا ارائه‌دهنده موضوعات این نشست بود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=83450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.