• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

«چکنو»های صادره از مرز دو میلیون برگ گذشت

  • کد خبر : 79184
  • 02 آبان 1402 - 16:00
«چکنو»های صادره از مرز دو میلیون برگ گذشت

مشتریان بانک صادرات ایران با دسترسی به پیشروترین ابزار نقل وانتقال مالی نظام بانکی، بیش از دو میلیون برگ «چکنو» صادر کردند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، تعداد «چکنو»های صادرشده توسط مشتریان بانک صادرات ایران از دی ماه سال گذشته تاکنون از دو میلیون  فقره عبورکرد و از این میان نزدیک به ۱۲۰ هزار  برگ  به ارزش بیش از ۹هزار و ۵۰۰  میلیارد ریال پاس شده است.

مشتریان بانک صادرات ایران با دسترسی به «چکنو» به عنوان پیشروترین ابزار نقل و انتقال پولی و استفاده از ابزار چک امن دیجیتال، از مزیت‌های متنوع و فراوان این ابزار و بهره‌مندی از گستره شعب و ظرفیت تسهیل مبادلات پولی بین ۴۵ میلیون مشتری، برخوردارند و بدون نیاز به مراجعه به شعبه، در هر زمان و مکان و بدون سقف مبلغ، اقدام به صدور چک امن دیجیتال می‌کنند.

سرعت بالا در صدور و پرداخت چک، صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، امنیت بالا و کاهش جرائمی نظیر جعل یا سرقت چک، عدم امکان ویرایش اطلاعات چک پس از صدور، مشخص بودن روند نقل و انتقال چک، کاهش هزینه مربوط به دریافت دسته چک و نگهداری چک‌های دریافتی، امکان ارسال درخواست و صدور دسته چک بدون نیاز به مراجعه حضوری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، امکان صدور چک در هر زمان و مکان و وصول بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعبه و در نتیجه تسهیل و تسریع در روند معاملات تجاری و بازرگانی و امکان دریافت دسته چک دیجیتال همزمان با دسته چک کاغذی از جمله مزیت‌های چکنو است.

همچنین امکان انتقال و عودت در تمامی نرم‌افزارهای همراه بانک‌های سطح نظام بانکی و همچنین شرکت‌های پرداخت‌سازی که قابلیت ارتباط و بهره‌مندی از سامانه صیاد را دارند، برای آن فراهم است.

از سوی دیگر امکان صدور چکنو بدون محدودیت مبلغ و وصول غیرحضوری وجه آن تا سقف مبلغ پنج میلیارد ریال است که این امکان در تسهیل روند انجام معاملات بازرگانان و صاحبان کسب و کار، با استقبال مطلوبی مواجه شده است.

دارندگان حساب جاری با دسته‌چک در بانک صادرات ایران می‌توانند بدون نیاز به حضور در شعبه و با مراجعه به سایت رسمی بانک به نشانی: www.bsi.ir  و نصب همراه‌بانک، چکنو خود را فعال کرده و به طور همزمان با استفاده از دسته‌چک‌های کاغذی، از چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران «چکنو» با رعایت مقررات و مجوزهای بانک مرکزی برای تسهیل در امور بانکی و پولی خود استفاده کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=79184

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.