• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

چهارمین همایش تخصصی مسئولین روابط عمومی بیمه ایران برگزار شد

  • کد خبر : 78165
  • 12 مهر 1402 - 12:45
چهارمین همایش تخصصی مسئولین روابط عمومی بیمه ایران برگزار شد

در روز ۴ شنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۲ چهارمین همایش تخصصی مسئولین روابط عمومی شرکت سهامی بیمه ایران با حضور مهدی محمدی رئیس مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت امور اقتصادی و دارایی ،عبدالصمد خدامی معاون حقوقی و هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگی ها ، مصطفی رئوفی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی ، مهدی مونسان مدیر کل دفتر کل مدیر عامل و هیات مدیره ، داود سیاح مدیر کل روابط و امور بین‌الملل بیمه ایران ، همکاران روابط عمومی و مسئولین روابط عمومی استان ها در محل همایشهای ایران زمین با محوریت روابط عمومی مدرن و فضای مجازی برگزار گردید.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ایران  ، مهدی محمدی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به تغییرات بنیادین در حوزه های ارتباطی و لزوم ارائه راه حل های  متفاوت از قبل در حل مسائل سازمانی

خواستار استمرار آموزش های تخصصی در روابط عمومی شد و حوزه روابط عمومی را حوزه پویا و غیر ایستا عنوان کرد و گفت :  اقدامات بیمه ایران خصوصا حوزه روابط عمومی شایسته تقدیر است و استفاده از قابلیت و توانمندی های درون سازمانی  و تهیه گزارش های تصویری تاریخ شفاهی بیمه ایران یکی از افتخارات روابط عمومی است و نشان دهنده پویایی و تخصص مدیران و کارکنان این مجموعه است.

خدامی نیز از دیگر سخنرانان  این همایش ،  با اشاره به خدمات و اقدامات جهادی مسیولین روابط عمومی ، به نقش و جایگاه ویژه روابط عمومی در پیشبرد اهداف شرکت پرداخت و گفت: شفاف سازی و اطلاع رسانی از خصوصیات بارز روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی مردم ،مشتریان و شرکت است.

وی افزود : با توجه به مسیولیتهای بازرگانی و اجتماعی بیمه ایران ، اهمیت روابط عمومی در بیمه ایران بیشتر از سازمان های دیگر است و همکاران ما در روابط عمومی باید قابلیت های متعددی در توسعه کسب و کار بیمه ای ،  اثر بخشی و کارایی فروش و خدمات پس از فروش داشته باشند.

معاون حقوقی و هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگیها به نقش ارزنده سرمایه انسانی در شرکت پرداخت و خاطر نشان کرد: نوآوری ، مشارکت کارکنان در مدیریت شرکت ، موضوعات انگیزشی و رفاهی ، شایسته گزینی در انتصابات  از اقداماتی بود که انجام شده و در برنامه‌های آتی در نظر داریم  جشنواره روز مشتری و جشنواره ستارگان فروش برای نمایندگی ها  را برگزار نماییم .

همه این اقدامات اتفاقات بسیار خوبی هست که برخی از آنها برای اولین بار در شرکت انجا شده و تبیین این اقدامات برای مردم و بیمه گزاران از طریق روابط عمومی می تواند ضمن آگاه بخشی ، تاثیر گذاری این اقدامات را افزایش دهد.

وی در پایان سخنان خود کتابهای ارتباط شناسی دکتر محسنی راد ، ارتباطات سازمانی کاترین میلر ،ارتباطات انسانی دکتر فرهنگی ، واژه نامه ارتباطات دکتر یونس شکرخواه و کتاب وسایل ارتباط جمعی  را  برای مطالعه مسیولین روابط عمومی مفید و سود مند دانست.

مصطفی رئوفی مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در این همایش به موضوع روابط عمومی سنتی و مدرن پرداخت و تاکید کرد: روابط عمومی باید با استفاده از ابزارهای مدرن هوش مصنوعی و روز دنیا و با گسترش فعالیت های خود در فضای مجازی  ارتباط بیشتری با مردم که ذی نفعان اصلی ما  هستند برقرار کند.

وی افزود: شعار بیمه ایران خدمت بی منت به مردم است  و انتخاب این شعار از سوی مدیران این شرکت نشان‌دهنده همراهی مدیران و کارکنان این شرکت با  سیاستهای دولت مردمی سیزدهم برای خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان است .

همچنین در ابتدای این همایش تخصصی داود سیاح مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل ضمن خوش آمدگویی  به نکات مهمی  در مورد  خصوصیات فضای مجازی ارائه نمود و گفت : برگزاری این نشست ها موجب افزایش همکاری ها  و تقویت جایگاه مسئولین  روابط عمومی استان ها می شود.

 وی همچنین با اشاره به اقدامات و خدمات بی منت کارکنان بیمه ایران در پرداخت خسارات ذی نفعان و اقتصاد و سرمایه گذاری در کشور،  خواستار انعکاس این خدمات در رسانه‌ها شد و افزود: اقدامات بسیار خوبی با راه‌اندازی خانه فرهنگ و ضبط و پخش خاطرت و تاریخ شفاهی بیمه ایران شده و امیدوارم با ارسال اخبار و رویدادهای خبری هر استان  و زیر مجوعه های آن از طریق مسئولین  روابط عمومی استان ها به اداره کل روابط عمومی ،  پوشش خبری بهتری از دستاوردها و فعالیت ها ی شرکت داشته باشیم .

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=78165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.