• امروز : سه شنبه - ۲ اردیبهشت - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

برگزاری نشست مشترک صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته و پژوهشکده بیمه با هدف توسعه مدیریت ریسک در صنایع دانش‌بنیان و پیشرفته بیمه سرمد در مسیر افزایش سرمایه تدوین و انتشار کتاب مدیریت رعایت قوانین و مقررات (تطبیق) در بانک شهر حمایت از قانون خانواده و جوانی جمعیت با پرداخت ۱۳۵ فقره تسهیلات حمایتی در زنجان/ اختصاص ۴۸۶ میلیارد ریال تسهیلات بافت فرسوده به متقاضیان مشارکت‌نامه صندوق تضمین غیردولتی صنعت نفت با مشارکت بانک رفاه کارگران امضا شد اعلام نتایج انتخابات دبیران کارگروه‌های تخصصی سندیکای بیمه‌گران ایران پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران خدمت به جانبازان و ایثارگران نعمت و توفیق است اولین نشست مدیران بیمه پاسارگاد در سال ۱۴۰۴ برگزار شد قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری با بیمه دانا ‌‌منعقد شد نخستین نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه در سال ۱۴۰۴ برگزار شد

9

پیگیری سریع و همه جانبه پرونده‌های مطالباتی موجود تا رسیدن به نتیجه مطلوب

  • کد خبر : 58708
  • 01 آذر 1401 - 7:48
پیگیری سریع و همه جانبه پرونده‌های مطالباتی موجود تا رسیدن به نتیجه مطلوب

مدیرعامل بانک دی در جریان بازدید از اداره دعاوی و اجرائیات، بر لزوم پیگیری سریع و همه جانبه پرونده‌های مطالباتی موجود تا رسیدن به نتیجه مطلوب تاکید کرد.

روابط‌عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی با بیان این که پرونده‌های دعاوی و اجرایی باید اولویت‌بندی شده و همه ابعاد آن‌ها از سوی کارشناسان پرونده به طور دقیق بررسی شوند، اظهار کرد: پیشگیری از ایجاد پرونده‌های مطالباتی بر پیگیری آن‌ها مقدم است و باید از ایجاد پرونده های جدید و انباشت پرونده های حقوقی در بانک جلوگیری کرد.وی با تاکید بر این که همه کارشناسان این اداره باید به پرونده های ایجاد شده در شعب اشراف کافی داشته باشند، ادامه داد: باید بانک اطلاعاتی جامعی از همه پرونده های مطالباتی بانک تهیه شده و نظریات کارشناسی در آن ها به طور کامل ثبت و ضبط شود.قیطاسی پیگیری مرتب و منظم پرونده ها از طریق کارشناسان اداره دعاوی و اجرائیات را خواستار شد و با بیان این که پرونده ها باید به طور عادلانه و مساوی میان کارشناسان تقسیم شود، افزود: کارشناسان این اداره باید درباره چگونگی رسیدگی به پرونده های حقوقی، آموزش های به روز را دریافت کنند.مدیرعامل بانک دی همچنین لزوم بهره‌مندی از مشاوره‌های حقوقی در زمینه پیگیری پرونده‌ها را یادآور شد و ادامه داد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده، حجم مطالبات غیرجاری بانک در حال کاهش است و در یک برنامه دقیق و زمان بندی شده، این میزان به حد مطلوب خود خواهد رسید.در این دیدار، مسعود رشیدی سرپرست اداره دعاوی و اجرائیات بانک نیز درباره چگونگی رسیدگی به پرونده‌ها در این اداره توضیحاتی ارائه کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=58708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.