• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

6

پیگیری، پافشاری و پشتکار، رمز موفقیت در وصول مطالبات است

  • کد خبر : 76595
  • 11 شهریور 1402 - 13:23
پیگیری، پافشاری و پشتکار، رمز موفقیت در وصول مطالبات است

مدیرعامل بانک دی با تأکید بر اینکه رعایت بهداشت اعتباری از افزایش مطالبات غیرجاری بانک پیشگیری می‌کند گفت: نظارت قبل و نظارت بعد از اعطای تسهیلات باعث جلوگیری از معوق شدن تسهیلات می‌شود و این موضوع باید به صورت مستمر از سوی رؤسای شعب و ارکان نظارتی بانک پیگیری شود‌.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی در نشستی با مدیران و کارکنان ادارات دعاوی واجرائیات، بازرسی، امورشعب، حوزه‌ها و سایر مدیران مرتبط بانک که روز جمعه ۱۰ شهریورماه برگزار شد با اشاره به وضعیت بانک ازلحاظ پرونده‌های قضایی و وصول مطالبات گفت: پیگیری مستمر پرونده‌های قضایی و مطالباتی رمز موفقیت ما طی ماه‌های گذشته بوده است، به گونه‌ای که این رویه باعث شده است NPL بانک دی طی یک سال و نیم گذشته کاهش چشمگیری داشته باشد.

قیطاسی افزود: نظارت قبل و نظارت بعد از اعطای تسهیلات باعث جلوگیری از معوق‌شدن تسهیلات می‌شود مدیرعامل بانک دی ادامه داد: تخصیص منابع در قالب عقود اسلامی، باید با حداکثر رعایت جوانب احتیاطی باشد تا منابع ارزان‌قیمت جذب‌شده به بهترین شکل به دست متقاضیان واقعی برسد.

وی با تأکید بر اینکه نظارت بر مصارف نباید فقط در شعب بانک محدود شود، گفت: همه ارکان بانک باید در این حوزه آموزش‌های لازم را ببینند و اداره آموزش نیز موظف است دوره‌های ویژه این فرایند را طراحی و اجرایی کند.

در ادامه این جلسه، جمعی از مدیران حاضر در جلسه به ارائه گزارش و طرح مسائل مرتبط با حوزه مطالبات پرداخته و گزارشی از پرونده‌های در جریان رسیدگی را ارائه کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=76595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.