• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
2

پیشرفت و ترقی بانک از مسیر رضایت مشتریان محقق می شود

  • کد خبر : 4978
  • 01 دی 1399 - 12:27
پیشرفت و ترقی بانک از مسیر رضایت مشتریان محقق می شود

مدیرعامل بانک سینا در دیدار با کارکنان شعب استان خراسان رضوی و جنوبی با بیان آنکه مسیر پیشرفت و ترقی بانک با رضایت مشتریان فراهم می شود، بر تلاش مضاعف جهت تحقق اهداف و سیاست های بانک در این زمینه تاکید کرد.

مدیرعامل بانک سینا در دیدار با کارکنان شعب استان خراسان رضوی و جنوبی با بیان آنکه مسیر پیشرفت و ترقی بانک با رضایت مشتریان فراهم می شود، بر تلاش مضاعف جهت تحقق اهداف و سیاست های بانک در این زمینه تاکید کرد.
به گزارش رویداد خبر، دکتر ایمانی با اشاره به آنکه استراتژی بانک سینا، ارائه خدمات کیفی و کمّی مطلوب به مشتریان است، افزود: در حال حاضر، تنوع و کیفیت محصولات و خدمات بانک سینا در وضعیتی مناسب قرار دارد که با توجه به افزایش اختیار عمل مدیران مناطق و شعب، فرصت مناسبی در جهت پاسخگویی به نیازهای بانکی مشتریان به ویژه در ماه های پایانی سال و تامین رضایت ایشان است.وی ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات کارکنان در بهبود شاخص های عملکردی نیز گفت: یکی از عوامل مهم در تامین رضایت مشتریان و عامل محرکه و زمینه ساز پیشرفت سازمانی، رضایت سرمایه انسانی است که توجه به دغدغه ها و مسائل معیشتی آنها می تواند به حرکت در مسیر پیشرفت و تعالی بانک سرعت ببخشد و مدیریت بانک نیز سعی خود را بر تامین اهداف این بخش متمرکز ساخته است.دکتر ایمانی به ظرفیت های بالای استان خراسان اشاره و خاطرنشان کرد: استان خراسان در زمره استانهای مستعد و با قابلیت در بحث صنعتی و کشاورزی است و لذا انتظار داریم از این ظرفیت ها و پتانسیل ها به بهترین نحو در جهت بهبود عملکردها و ارتقاء جایگاه بانک استفاده گردد.وی بر لزوم اعطای تسهیلات با رعایت ضوابط اعتبارسنجی تاکید کرد و افزود: اقدام مدبرانه کارکنان در پرداخت تسهیلات، زمینه ساز ایجاد تعادل در نسبت منابع و مصارف است و برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ باید تدبیر و درایت را همواره در تصمیم‌گیری‌های خود مدنظر داشته باشیم.مدیرعامل بانک سینا، سفرهای استانی و دیدار با کارکنان را عاملی مهم در شناسایی امتیازات و برتری های بانک دانست و گفت: این امر می تواند در شناسایی و رفع مسائل و مشکلات پیش روی فعالیت ها و نیز خدمات رسانی بهینه و سریع به مشتریان نیز موثر باشد.گفتنی است در این سفر، معاونین “امور شعب و مناطق” و “مهندسی و پشتیبانی” و مدیر و معاون منطقه خراسان نیز حضور داشتند و شعب تربت حیدریه، بیرجند، گناباد و کاشمر مورد بازدید مدیرعامل بانک و هیات همراه قرار گرفت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=4978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.