• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

پیشرفت ها و موفقیت های بانک شهر در دوره جدید مدیریتی چشمگیر است

  • کد خبر : 72180
  • 05 تیر 1402 - 13:16
پیشرفت ها و موفقیت های بانک شهر در دوره جدید مدیریتی چشمگیر است

شهردار کلانشهر مشهد با اشاره به موفقیت های بانک شهر طی یک سال گذشته، گفت: هم اکنون شاهد رقابت نزدیک این بانک با بانک های بزرگ و قدیمی سیستم بانکی کشور هستیم.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، محمد رضا قلندر شریف در دیدار با دکتر طاهری قائم مقام مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد این بانک، گفت: خوشبختانه پیشرفت ها و موفقیت های بانک شهر طی دوره جدید مدیریتی بسیار چشمگیر بوده است؛ ما نیز تعصب ویژه ای بر روی عملکرد و درخشش بانک در شبکه بانکی داشته و به عنوان سهامدار، برای اعتلای نام آن تلاش خواهیم کرد.
وی افزود: بانک شهر با توجه به قدمت کمی که در سیستم بانکی دارد اما توانسته به بانکی محبوب و قابل اعتماد برای شهروندان و فعالان اقتصادی در تمامی حوزه ها تبدیل شود.
قلندر شریف در ادامه با بیان اینکه تامین مالی شهرداری ها از سوی بانک شهر تاثیر بسزا و غیرقابل انکاری در آبادانی شهرها و توسعه زیرساخت های شهری داشته است،تصریح کرد: افزایش رضایتمندی شهروندان و زائران حرم رضوی از خدمات شهری یکی از مهم ترین اهداف ماست و خوشبختانه بانک شهر در مسیر همراه ماست.
وی با تاکید بر اینکه فرصت سازی برای بانک شهر از سوی تمامی شهرداری ها به خصوص شهرداری های کلانشهرها می بایست در دستور کار قرار گیرد، افزود: امروز دیگر شاهد فرصت سوزی شهرداری ها برای استفاده از ظرفیت های بانک شهر نبوده و آنها همواره خواستار بهره مندی از خدمات این بانک هستند.
شهردار کلانشهر مشهد با اشاره به ارتباط نزدیک این شهرداری با بانک شهر، تاکید کرد: افزایش تعاملات و همکاری ها میان دو طرف قطعا ثمرات مهمی برای شهر و شهروندان خواهد داشت؛ مدیریت شهری مشهد برای توسعه حمل و نقل ریلی درون شهری و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی به حمایت های این بانک نیاز دارد.
دکتر طاهری قائم مقام مدیرعامل بانک شهر نیز در این دیدار با بیان اینکه حمایت از شهرداری ها را با هدف بهره مندی شهروندان از خدمات کامل و برتر شهری با جدیت دنبال می کنیم، گفت: تعامل مناسب میان بانک و شهرداری مشهد، توفیق بیشتر خدمت‌رسانی به شهروندان و زائران رضوی را در پی خواهد داشت.
دکتر طاهری با اشاره به محبوبیت روزافزون خدمات بانک شهر در میان تمامی اقشار جامعه، تصریح کرد: این بانک طی سال گذشته توانست با ارائه خدمات برتر بانکی در حوزه بانکداری الکترونیک، خود را به‌عنوان یک بانک مشتری‌مدار معرفی کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=72180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.