• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

پیام مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به مناسبت روز کارگر

  • کد خبر : 44300
  • 10 اردیبهشت 1401 - 11:00
پیام مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به مناسبت روز کارگر

ناصر تقی زاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در پیامی به مناسبت یازدهم اردیبهشت «روز جهانی کارگر»، این روز را بر تلاشگران و جهادگران عرصه‌های تولید تبریک و شادباش گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بنام یگانه هستی بخش
یازدهم اردیبهشت فرصتی است برای تجلیل و پاسداشت مجاهدتهای تلاشگران عرصه کار و تولید. بی تردید تکریم کارگران تکلیفی است که همواره بر دوش جامعه است و مختص روزی خاص نیست اما نامگذاری این روز به نام کار و کارگر خود نشان از اهمیت و جایگاه ارزشمند این قشر از افراد جامعه در رشد و تعالی اجتماعی و اقتصادی کشور دارد.

کارگران زیر بنائی ترین مفهوم زندگی انسان را خلق می کنند و با جوهره درونی و استعدادهای بالقوه و بالفعل خود تداوم زندگی را به سوی داشتن جامعه ای پویا و سالم که لازمه حیات مطلوب بشریت است برای همگان رقم می زنند و بی شک همه پیشرفت های حاصل در این مسیر نشأت گرفته از رشد و پویایی فکر و بسط خرد ورزی است، پس هر جامعه ای که از فرصت اندیشه و بازوان هنرمند کارگران به بهترین شکل ممکن بهره برد، توسعه و پیشرفت آن شکوفایی دوچندان خواهد یافت.
به این امید که خداوند منان توفیق خدمتگذاری و توان خیزش در راستای شکوفایی اقتصادی میهن اسلامی به ما عنایت فرماید تا بتوانیم در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» با تمام ظرفیت خود گام‌های مؤثری در این جهت برداریم، برای تمامی کارگران عزیز و خانواده ارجمند شان سربلندی ، نشاط و تندرستی آرزومندم و بار دیگر این روز را به همه خادمین واقعی این مرز و بوم تبریک عرض می نمایم .
ناصر تقی زاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=44300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.