• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

پیام تسلیت رئیس شورای هماهنگی بانک ها و مدیرعامل بانک ملی ایران در پی حادثه تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هموطنان

  • کد خبر : 83171
  • 14 دی 1402 - 22:59
پیام تسلیت رئیس شورای هماهنگی بانک ها و مدیرعامل بانک ملی ایران در پی حادثه تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هموطنان

دکتر ابوالفضل نجارزاده رئیس شورای هماهنگی بانک ها و مدیرعامل بانک ملی ایران در پیامی حمله تروریستی بزدلانه به زائران مزار شهید عالی‌مقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را محکوم کرد و شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خانواده معزز شهدا و ملت بزرگ ایران تسلیت گفت.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در متن پیام تسلیت دکتر نجارزاده آمده است:

بسم ربّ الشهداء و الصدّیقین

وقوع حادثه تلخ و اندوهبار حمله تروریستی و شهادت جمعی از هم‌وطنان عزیزمان در کرمان، در آستانه گرامیداشت سالگرد عروج سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی، باعث تألم و تأثر فراوان شد. این حمله به مردم عادی بی‌گناه در مسیر گلزار شهدای کرمان بار دیگر فرومایگی و رذالت دشمنان ملت ایران را آشکارتر از پیش ساخت.

این تروریست‌ها از مردم بزرگ ایران و حاج‌قاسم سلیمانی به‌عنوان نماد مقاومت و مجاهدت  پاسخ‌های دندان‌شکنی گرفته بودند به‌گونه‌ای که از برگزاری مراسم سالگرد شهادت او هم هراس داشتند و آن را به خاک و خون کشیدند. بی‌شک تاریخ هیچگاه این جنایت ناجوانمردانه را فراموش نخواهد کرد و یقیناً با همدلی و بصیرت ملت بیدار و شجاع ایران اسلامی تحت رهبری، ولی امر مسلمانان جهان، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) بزودی آمران و عاملان این جنایت به سزای اعمالشان خواهند رسید.ان‌شاءالله

اینجانب ضمن محکومیت این حمله تروریستی این مصیبت بزرگ را به خانواده های معزز و محترم شهدا، ملت عظیم الشان ایران و همه آزادگان جهان تسلیت عرض کرده و ضمن آرزوی بهبودی عاجل برای مصدومان و مجروحان این حادثه  ، صبر و آرامش برای بازماندگان و علو درجات را برای  شهدای گران‌قدر این حادثه مسالت می‌نمایم.»

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=83171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.