• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

پیام تبریک مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به مناسبت دهه مبارک فجر

  • کد خبر : 37945
  • 13 بهمن 1400 - 11:36
پیام تبریک مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به مناسبت دهه مبارک فجر

احسان انصاری مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد در پیامی، فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت. به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد متن پیام احسان انصاری به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیمدهه فجر سرآغاز انقلابی است از جنس مردم به رهبری سیدی […]

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد متن پیام احسان انصاری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
دهه فجر سرآغاز انقلابی است از جنس مردم به رهبری سیدی الهی که قلب مردم ایران را مالامال از عشق و محبت و صفا کرد.
امام خمینی رحمه الله علیه در برهه‌ای از زمان نهضت اسلامی را رهبری کرد که مردم جهان در سیطره قدرت ماورایی شرق و غرب عالم بودند و با دم مسیحایی خود قلوب مردم ایران را تسخیر نمود.
انقلاب اسلامی، امیدبخش تمام مستضعفان جهان گشت و روحی تازه در کالبد جهان دمید که همانگونه که شاهد هستیم بیداری مردم کشورهای مستعمره شرق و غرب بر اثر انقلاب خمینی کبیر همچنان ادامه دارد. معجزه قرن بی‌شک انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی رحمت الله علیه بود که انقلاب ما زمینه ساز انقلاب جهانی مهدی موعود نیز خواهد بود.
دهه فجر و روز بیست و دوم بهمن ماه از آن جهت به فرموده امام رحیل بزرگوار یوم الله نامیده شد که روز نابودی تمام مکاتب غیر الهی و روز آغاز افول مستکبران و ستمگران بود و از این جهت سالانه مورد احترام مستضعفین جهان است که نوید دهنده برپایی انقلاب جهانی مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهد بود.
ایام مبارک و فرخنده دهه فجر را به مردم شریف شهرستان لامرد و به ویژه کارکنان شاغل در منطقه ویژه صنایع انرژی بر و صنایع مستقر در آن تبریک عرض نموده و اعلام می نماییم جهت سربلندی و اهتزاز بیش از پیش پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه منویات مقام عظمای ولایت تا پای جان آماده خدمتگزاری به ولی نعمتان انقلاب یعنی مردم عزیز هستیم.
عزت ایران روز افزون باد

انصاری – مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=37945

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.