• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

پویش تامین مالی جمعی «شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان» آغاز شد

  • کد خبر : 78354
  • 17 مهر 1402 - 12:29
پویش تامین مالی جمعی «شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان» آغاز شد

تامین مالی جمعی شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان با هدف تولید و فروش انواع شمش آهن از یکشنبه ۱۶مهر ۱۴۰۲به مدت ۱۴روزدر بستر سکوی آی بی کراد آغاز شد .

به گزارش رویداد خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ، هدف شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان ازاین اقدام تامین سرمایه در گردش جهت تولید انواع شمش فولاد به مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال است.

نرخ سود مشارکت در این طرح  ۲۹درصد سالیانه می باشد که به صورت ماهیانه به سرمایه گذاران پرداخت خواهد شد.همچنین تضامین این طرح ، ضمانت‌نامه تعهد پرداخت برابر اصل وفرع و چک‌های ضمانت برابر اصل و فرع  مبلغ تامین می باشد.

دوره سرمایه گذاری ۱۲ماه که اصل سرمایه در انتهای دوره سرمایه گذاری پرداخت خواهد شد .حداقل سرمایه گذاری در این طرح ۱۰میلیون تومان و حداکثر ۱٫۲۵میلیارد تومان تعیین شده است. دوره جمع آوری وجوه از یکشنبه ۱۶مهر ماه ۱۴۰۲به مدت ۱۴روز می باشد.

هم اکنون این شرکت با تولید سالیانه ۳۰۰ هزار تن شمش فولاد و ۷۰۰ هزار تن میلگرد با گریدها و سایزهای مختلف نقش مهمی در توسعه صنعت فولاد کشور دارد و با تولید محصولات با کیفیت مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی به دنبال افزایش حضور خود در بازارهای جهانی و توسعه صادرات غیر نفتی است. شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به ترتیب درآمدی حدوداً ۶۲۹ میلیارد تومان و ۲,۴۶۴ میلیارد تومان را رقم زده است که رشد قابل توجهی در فروش را نشان می‌دهد.

سرمایه گذاران برای مشارکت در این طرح و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه آی بی کراد و یا شعب سوپر مارکت های مالی شرکت تامین سرمایه تمدن مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=78354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.