• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

3

پلتفرم بسپر گام جدیدی برای توسعه خدمات بهتر به مصرف کنندگان خودرو

  • کد خبر : 11206
  • 26 اسفند 1399 - 17:24
پلتفرم بسپر گام جدیدی برای توسعه خدمات بهتر به  مصرف کنندگان خودرو

معاون وزیر صمت رییس هیات عامل ایدرو‌ در مراسم رونمایی از پلتفرم جامع خدمات خورویی بسپر گفت : ارایه خدمات بهتر با استفاده از فناوری های اطلاعات و نوآوری شرکت های دانش بنیان می تواند توانمندی شرکت های خودرو ساز و بیمه ای را در ارائه خدمات به مردم افزایش دهد.

محسن صالحی نیا افزود : این برنامه نرم افزاری می تواند موجب سهولت ، کاهش هزینه ، افزایش شفافیت افزایش رضایت‌مندی مشتریان و افزایش سرعت و دسترسی بهتر به خدمات خودرویی شود .

وی با اشاره به همه محدویت های بین المللی و شرایط سخت کرونایی گفت: با تمام شرایط ، تحریم ها و کرونا ، اتفاق های خوبی در صنعت خورو رقم خورد و توانستیم سال جهش تولید را با تولید قریب یک میلیون دستگاه خودرو به پایان ببریم .
معاون وزیر صمت افزود: صنعت خودرو کشور با تعهد، مدیریت مطلوب و استفاده از ظرفیت های داخلی در حوزه تولید پیشرو بوده که شاهد آن هم افزایش مناسب میزان تولید و عرضه خودرو به بازار است .
معاون وزیر صمت خودروسازی را از جمله محورهای مهم توسعه در صنایع بزرگ خواند و گفت: طراحی و تولید محصولات جدید با مشارکت شرکت های دانش بنیان، افزایش میزان ساخت داخل برای کاهش وابستگی و افزایش کیفیت، خدمات پس از فروش مناسب و ارتقای استانداردهای روز و تولید موتورهای کم مصرف سرفصل های هست که با تعامل مراکز دانش بنیان کشور کماکان باید در کانون تمرکز و فعالیت های خودروسازان باشد .
در این مراسم علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرشاد مقیمی مدیرعامل شرکت ایران خودرو هم در سخنانی بر توسعه همکاری با شرکت های دانش بنیان تاکید کردند.
پلت‌فرم جامع خدمات خودرویی بسپر که شرکت ایران خودرو حامی و شتاب دهنده آن بوده ، خدماتی یکپارچه و متمرکز در حوزه خودرو را به مردم ارائه می کند.
این اپلیکیشن، مجموعه‌ای از نیازمندی‌های دارندگان خودرو، مانند استفاده از خدمات بیمه‌ای، درخواست همزمان حمل به تعمیرگاه و دریافت کارشناسی سیار به هنگام تصادف در محل است. همچنین از طریق این سامانه، تمامی مراحل پذیرش خودرو در نمایندگی پس از حمل، انجام تعمیرات و ترخیص خودرو بر روی گوشی مالک قابل ردیابی است. این سامانه، تمامی خودروها را فارغ از کارخانه سازنده، تحت پوشش قرار داده و با ارایه خدمات ﻋﻤﻮﻣﯽ ﻧﻈﯿﺮ ﺣﻤﻞ، ﺳﻮﺧﺖ‌رﺳﺎﻧﯽ و ﭘﻨﭽﺮﮔﯿری، همراه با ﺗﻀﻤﯿﻦ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت و اﺻﺎﻟﺖ ﻗﻄﻌﺎت، ضمن ﺗﻌﺎﻣﻞ ﺑﺎ ذی‌نفعان ﺧﻮدروﯾﯽ ﺷﺎﻣﻞ ﺷﺮﮐﺖ‌ﻫﺎی ﺑﯿﻤﻪ‌ای، ﻋﺎﻣﻠﯿﺖ‌ﻫﺎی ﺗﻌﻤﯿﺮاﺗﯽ، اﺗﺤﺎدﯾﻪ‌ﻫﺎی ﺗﻌﻤﯿﺮﮔﺎه‌داران و … آماده ارایه خدمات به تمام شهروندان است.
علاوه بر ایران‌خودرو، سایر خودروسازان از قبیل گروه سایپا، مدیران خودرو، بهمن و همچنین شرکت‌های بیمه‌ای در این پلتفرم حضور دارند .

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=11206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.