• امروز : جمعه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

10

پست استان لرستان موفق به کسب رتبه نخست کیفیت عملکرد شد 

  • کد خبر : 91481
  • 22 تیر 1403 - 16:48
پست استان لرستان موفق به کسب رتبه نخست کیفیت عملکرد شد 

براساس گزارش سه ماهه ارزیابی عملکرد کیفی واحدهای اجرایی، اداره کل پست استان لرستان با کسب ۹۵٫۳۳ امتیاز، رتبه نخست را به دست آورد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ در این رتبه بندی، پست استان اصفهان با کسب ۹۳٫۲۱ امتیاز و منطقه پستی جنوب غرب تهران با کسب ۹۲٫۶۰ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
ارزیابی عملکرد کیفی واحدهای اجرایی همه ماهه  توسط دفتر کیفت و امور مشتریان شرکت ملی پست، براساس چهار سنجه «مدت سیر مرسولات پستی»، «میزان انطباق کیفی مرسولات خارجه با موافق‌نامه کیفی ارایه خدمت»، «میزان انطباق کیفی مرسولات داخلی با موافق‌نامه کیفی ارایه خدمت» و «میزان رضایت یا شکایت مشتریان» مورد سنجش قرار می‌گیرند.
ارزیابی عملکرد کیفی استان‌ها و مناطق پستی تهران یکی از شاخص‌های ارزیابی کلی آنها براساس مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) است.
رتبه کسب شده هر استان یا منطقه در این مدل ارزیابی، تاثیر مستقیم بر پرداخت برخی از موارد رفاهیات کارکنان در هر ماه دارد. بنابراین تلاش کارکنان در راستای بهبود کمی و کیفی ارایه خدمت، در دریافت این بخش از رفاهیات موثر است.
کارت امتیازی متوازن، ابزار مدیریتی برای اجرای استراتژی شرکت است. گزارش ساختاربندی شده و استانداردی که به مدیران اجازه می‌دهد بتوانند بر روند اجرای فعالیت‌ها کارکنان نظارت داشته باشند و نتایج این فعالیت‌ها را بررسی و کنترل کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=91481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.