• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

سودآوری ۳۰ درصدی بیمه میهن برای سرمایه‌گذاران پرداخت خسارت ۱۹۵۳ میلیارد ریالی به پالایشگاه آذران بیرجند توسط بیمه آسیا  لزوم تسریع در تدوین و اجرای برنامه جامع فناوری اطلاعات برگزاری اختتامیه اولین دوره آموزشی الزامات ناظر برریسک فناوری اطلاعات با حضور مدیران ارشد مراسم معارفه رئیس انجمن اسلامی بانک ملی ایران برگزار شد اقدامات بانک مسکن در پیگیری پرونده‌های حقوقی مربوط به مطالبات بانک ۵۸ پرونده صحنه‌سازی شده در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۳ شناسایی شد دریافت وام ۶۰۰ میلیون تومانی بانک شهر با شرایط آسان در کوتاه ترین زمان ممکن معرفی طرح تسهیلاتی جدید بانک ملت ویژه پزشکان، وکلا و سایر مشاغل تخصصی بانک پارسیان طی ۵ ماهه سال جاری بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان پرداخت کرد/ وام ازدواج و فرزند آوری در صدر تسهیلات پرداختی پارسیان تلاش فراگیر برای رسیدن به برنامه‌های پیش‌بینی شده / توسعه کمی و کیفی فعالیت‌ها در عملیات بیمه‌گری

0

پروژه جدید سامسونگ و کمیته بین‌المللی المپیک راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 92644
  • 17 مرداد 1403 - 18:41
پروژه جدید سامسونگ و کمیته بین‌المللی المپیک راه‌اندازی شد

شرکت سامسونگ الکترونیکس، به عنوان شریک جهانی گوشی‌های هوشمند المپیک و پارالمپیک، روز ۳۱ جولای سال جاری میلادی، میزبان رویدادی مشترک با کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) در شهر پاریس بود.

در این رویداد، پروژه «با هم برای فردا و توانمندسازی افراد» (Together for Tomorrow, Enabling People) به عنوان یک انجمن دیجیتالی جدید برای تمامی افراد شامل طرفداران بازی‌های المپیک آغاز به کار کرد. 

این مراسم در فضای نمایشگاهی چند منظوره SPOT24 پاریس که به مسابقات المپیک ۲۰۲۴ اختصاص یافته، برگزار شد و افراد برجسته‌ای همچون توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک؛ آنه سوفی وومارد، مدیرعامل تلویزیون و خدمات بازاریابی کمیته بین‌المللی المپیک؛ اندرو پارسونز، رئیس کمیته پارالمپیک؛ وای‌اچ لی، رئیس و مدیر دفتر بازاریابی جهانی شرکت سامسونگ؛ ایل کیونگ سونگ، رئیس دفتر سامسونگ اروپا و لوک آبالو، بازیکن سابق فرانسوی برنده مدال طلا در رشته هندبال و هنرمند برجسته شرکت‌کننده در برنامه هنرمندان المپیکی در آن حضور پیدا کردند.

علاوه بر این، افراد دیگری نیز به عنوان سفیران جهانی در این پروژه شرکت خواهند داشت و محتوای رویداد «با هم برای فردا و توانمندسازی افراد» را به طور فعال از طریق رسانه‌های اجتماعی به اشتراک خواهند گذاشت. یئون کوئونگ کیم، بازیکن سابق والیبال تیم کره‌جنوبی؛ اندی مک‌دونالد، عضو تیم اسکیت‌بورد بریتانیا؛ مدیسون دی روزاریو، پارا ورزشکار استرالیایی و مت گرین، اینفلوئنسر بریتانیایی از جمله این افراد هستند.

پروژه «با هم برای فردا و توانمندسازی افراد» توسط سامسونگ و کمیته بین‌المللی المپیک برای کمک به طرفداران بازی‌های المپیک و پارالمپیک در سراسر جهان توسعه داده شده تا این افراد بتوانند جنبش المپیک را بهتر از همیشه تجربه کنند و در آن مشارکت داشته باشند. این برنامه به طور ویژه بر نسل جوان تمرکز دارد و جامعه جدیدی با هدف کمک به شرکت‌کنندگان جوان در جهت «حل مسئله، حرکت و آفرینش همسو با روحیه ارزش‌های المپیک» ایجاد کرده است.

«با هم برای فردا و توانمندسازی افراد»، سه ابتکار جدید جامعه‌محور را معرفی می‌کند. بدین صورت که برای چالش حل مسئله (Solve Challenge)، ورزش و تفکر المپیسم را با پروژه Solve for Tomorrow سامسونگ که یک برنامه مشارکت اجتماعی متمرکز بر جوانان است، ادغام می‌کند. این برنامه مشارکتی به جوانان قدرت می‌دهد تا با استفاده از ورزش و فناوری، برای حل چالش‌های اجتماعی کلیدی همسو با اولویت‌های راهبرد المپیسم ۳۶۵ کمیته بین‌المللی المپیک، راهکارهای نوآورانه‌ای طراحی کنند.

چالش حرکت (Move Challenge) طرفداران بازی‌ها را در سراسر جهان تشویق می‌کند تا با استفاده از گوشی‌های همراه هوشمند سامسونگ بیشتر تحرک داشته باشند و راه بروند. همچنین چالش آفرینش (Create Challenge) به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تا در یک جامعه نوآورانه متشکل از هنرمندان عرصه دیجیتال، به وسیله دستگاه‌های هوشمند سامسونگ و قلم S Pen خلاقیت خود را بروز دهند.

در شروع این رویداد، ۱۰ تیم برتر پروژه Solve for Tomorrow سامسونگ به عنوان سفیران رویداد «با هم برای فردا و توانمندسازی افراد» معرفی شدند. این سفیران در طول بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، راهکارهای خود را برای حل چالش‌های اجتماعی به نمایش خواهند گذاشت و برای جذب طرفداران المپیک در سراسر جهان تلاش خواهند کرد. آن‌ها همچنین به کمک برنامه‌های مورد حمایت کمیته بین‌المللی المپیک راهکارهایی در زمینه ترویج توسعه پایدار ارائه می‌دهند.

سفیران این رویداد در طول مراسم، طرح‌های پروژه Solve for Tomorrow خود را که برای حل مشکلات واقعی طراحی شده بودند، با مخاطبان به اشتراک گذاشتند. به این صورت که طیف گسترده‌ای از راهکارهای نوآورانه از کمک به افراد برای غلبه بر ناتوانی‌های بینایی گرفته تا روش‌های نوین ارتقای ایمنی کارگران ارائه شد.

نگان هو کیو کیم، عضو تیم ایالات متحده که یک راهکار پاکسازی زیست محیطی مبتنی بر حشرات را توسعه داده بود، گفت: « پروژه Solve for Tomorrow، به دانش‌آموزان دبیرستانی شجاعت تغییر جهان را می‌دهد. افتخار می‌کنم که اینجا در پاریس ۲۰۲۴ با ورزشکاران برجسته از سراسر جهان همراه هستم و فرصتی دارم تا برای کمک به ساخت آینده‌ای روشن‌تر برای سیاره‌مان، راهکارهای خود را ارائه دهم».

توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک نیز در این باره گفت: «من از فرصت‌هایی که پروژه Solve for Tomorrow سامسونگ، در اختیار صدها هزار جوان برای تبدیل شدن به رهبران آینده قرار داده است، شگفت‌زده شدم. این جوانان، نوآوران فردای ما خواهند بود و من مشتاقانه منتظرم تا ببینم آن‌ها چگونه چالش‌های مختلفی را که دنیای ما با آن روبرو است، حل می‌کنند. ما خوشحالیم که به همراه شریک جهانی خود، سامسونگ، از طریق ابتکار با هم برای فردا و توانمندسازی افراد، به شناسایی و حمایت از جوانان با استعداد در تقاطع ورزش و فناوری ادامه می‌دهیم».

وای‌اچ لی، رئیس و مدیر دفتر بازاریابی جهانی شرکت سامسونگ عنوان کرد: «این پروژه و ایجاد برنامه‌ای که جوانان بتوانند مستقیما در آن شرکت کرده و ارزش‌های المپیک را تجربه کنند، نتیجه فوق‌العاده‌ای از همکاری طولانی‌مدت ما با کمیته بین‌المللی المپیک است. ما همچنان از جوانان برای مواجهه با چالش‌های جسورانه و معنادار برای آینده‌ای روشن‌تر حمایت خواهیم کرد».

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=92644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.