• امروز : سه شنبه - ۲۵ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تست موفق سامانه «پل‌پی» در بانک ملت به همت بهسازان ملت نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: مهم‌ترین مسئولیت امروز، تداوم مسیر پرافتخار بانک صادرات ایران است برگزاری همایش بازاریابی و صدور بیمه‌های مسئولیت بیمه نوین در آمل بیمه دی در کنار خدمت به خانواده ایثارگران، الگویی موفق برای صنعت بیمه کشور است افزایش اعتبار تسهیلات حمایتی از طرح‌های نوآورانه، اشتغال پایدار، توسعه‌ای و تولیدی با عاملیت پست بانک ایران به ۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها سامانه «سودآیند» بانک آینده راه‌اندازی شد خط اعتباری ویژه؛ تنها راه نجات بانک مسکن از ناترازی/بانک مسکن تنها بانکی است که به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات نهضت ملی پایبند بوده است افزایش سقف پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن از طریق پیشخوان مجازی و خودپردازهای بانک مسکن/ پرداخت اقساط تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و به صورت روزانه رشد ۳/۵ برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ پاسخگویی مستمر و بی‌واسطه مدیران شعب به مشتریان بانک ملی ایران در مسیر اعتماد و سرمایه اجتماعی/نجارزاده خبر داد: تدوین آیین نامه های جدید برای بهبود معیشت همکاران

4

پرداخت منصفانه و عادلانه خسارت زیان‌دیدگان

  • کد خبر : 63198
  • 05 بهمن 1401 - 23:12
پرداخت منصفانه و عادلانه خسارت زیان‌دیدگان

مدیرعامل بیمه سینا در جمع کارکنان و نمایندگان شعبه بندرعباس بر تکریم مشتریان و پرداخت منصفانه، به موقع و منظم خسارت‌ها تاکید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه سینا؛ عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل شرکت در حاشیه بازدید از شعبه بندرعباس و دومین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی در جمع کارکنان و نمایندگان این شعبه با اشاره به اهمیت منابع انسانی در پیشبرد اهداف و تعالی شرکت گفت، کارکنان جزء دارایی‌های حقیقی یک شرکت محسوب می‌شوند از همین رو یکی از الزامات پیمودن مسیر حرفه‌ای و تخصصی در صنعت بیمه، وجود کارکنان متعهد و متخصص است که بیمه سینا از این موهبت بهره‌مند است.

مدیرعامل بیمه سینا افزود: اگر صنعت بیمه چند رکن اساسی داشته باشد، یکی از آن ارکان، شبکه فروش است. نمایندگان که واسطه بیمه‌گر و آحاد مردم هستند به همین دلیل تلاش، حرکت همگام با مسایل و قوانین روز کشور و فعالیت مستمر، سهم بیشتری از بازار را در اختیار نمایندگان قرار می‌دهد.

نایب رئیس کمیته انضباطی سندیکای بیمه‌گران ایران با تاکید بر پرداخت حقوق مشتریان به صورت منصفانه و عادلانه تصریح کرد: تکریم، احترام و پرداخت حقوق مشتریان، نخستین گامی است که باید از سوی نمایندگان و شعب که تحت هر شرایطی به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند، برداشته شود. بدون شک کسب اعتبار در بین مردم و جامعه هدف، دست‌یابی به سود بیشتر در ازای ارائه خدمات با کیفیت، جذب و حفظ مشتریان از دغدغه‌های اصلی شرکت بیمه سینا است .

سلطانی ثانی ادامه داد: با توجه عزم بیمه سینا در پرداخت حقوق مشتریان و زیان‌دیدگان، در سال جاری روند پرداخت خسارت مشتریان را سرعت بخشیدیم و بر همین اساس در ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۱ رقمی معادل مجموع ۱۲ ماه سال ۱۴۰۰ پرداخت کرده‌ایم و در آینده نزدیک، این پرداخت‌ها به‌روز خواهد شد.

نائب‌رئیس هیئت مدیره بیمه سینا بیان داشت: شرکت‌های بیمه به عنوان مجموعه‌های مهم در اقتصاد ایران با توجه به نوع فعالیت خدمت‌محور، باید توجه ویژه‌ای به مشتریان خود داشته باشند بر همین اساس ما هم در بیمه سینا زمانی که گره از مشکل مردم باز می‌کنیم و یا مرحمی بر درد مشتریان می‌شویم احساس رضایت داریم و از حس خوب مردم، انرژی انگیزه می‌گیریم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=63198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.