• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

پرداخت بی وقفه و گسترده وام ازدواج در بانک ملی ایران

  • کد خبر : 71808
  • 30 خرداد 1402 - 15:32
پرداخت بی وقفه و گسترده وام ازدواج در بانک ملی ایران

پرداخت وام ازدواج در بانک ملی ایران در راستای حمایت از زوج های جوان و همسو با سیاست های دولت بی وقفه ادامه دارد تا در تسریع و تسهیل ازدواج جوانان ایرانی سهیم باشد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک از ابتدای ابلاغ دستورالعمل وام ازدواج تاکنون سهم عمده و نقش قابل توجهی در پرداخت وام های قرض الحسنه ازدواج به جوانان و متقاضیان واجد شرایط در شبکه بانکی برعهده داشته است.

بانک ملی ایران با رویکرد حمایت از ازدواج جوانان از ابتدای فروردین تا پایان اسفند ماه سال گذشته اعتباری به ارزش ۲۴۶ هزار و ۱۸ میلیارد ریال در راستای پرداخت وام ازدواج به ۱۷۷ هزار و ۱۳۰ نفر صرف کرده است که با احتساب تعداد فقره تسهیلات اعطایی به طور متوسط روزانه در این مدت ۴۹۳ نفر از این تسهیلات بهره مند شده اند و به خانه بخت رفتند.

بانک ملی ایران در همین مدت ۳۹ هزار و ۵۴۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به ۹۵ هزار و ۴۰۹ متقاضی پرداخت کرده است.

بانک ملی ایران همواره یکی از محورهای فعالیت و سیاست‌های اعتباری خود را پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به منظور ترویج سنت حسنه و کمک به ازدواج جوانان قرار داده و بر همین اساس بخش قابل توجهی از تسهیلات خود را معطوف به این حوزه کرده است بر این اساس از ابتدای سال جاری تاکنون با پرداخت ۵۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج ۲۸ هزار و ۴۳۱ نفر را به خانه بخت فرستاد.

همچنین بانک ملی ایران نیز در این مدت ۲۳ هزار و ۵۷۹ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به ۳۹ هزار متقاضی پرداخت کرده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=71808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.