• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

پیام تبریک مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت نود و هفتمین سالروز تاسیس بانک توسعه فناوری دیجیتال بانک مسکن در مسیر ارتقای خدمات و جذب مشتریان عملکرد مثبت بانک توسعه صادرات ایران در تامین مالی و پرداخت تسهیلات به صادرکنندگان بانک صنعت و معدن ظرفیت‌های ارزشمندی برای نقش‌آفرینی در اقتصاد این استان دارد بازدید مشترک مدیرعامل بانک صنعت و معدن و نایب‌رئیس مجلس از چند واحد تولیدی و صنعتی اردبیل، نشانگر اهمیت ویژه این استان در اولویت‌های توسعه‌ای بانک بود نشست مدیرعامل بانک صنعت و معدن با فعالان اقتصادی و صنعتگران اردبیل اردبیل، دروازه توسعه صنعتی شمال‌غرب کشور؛ همراهی بانک صنعت و معدن با تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران ۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران

4

پرداخت به موقع خسارت بهترین روش برای جلب رضایت مشتریان صنعت بیمه است

  • کد خبر : 98458
  • 20 آذر 1403 - 11:56
پرداخت به موقع خسارت بهترین روش برای جلب رضایت مشتریان صنعت بیمه است

مدیرعامل بیمه آسیا اظهار داشت: اصلی ترین موضوعی که باید مورد توجه شرکت های بیمه قرار بگیرد، رضایتمندی ارباب رجوع است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا درگفتگو با چابک آنلاین، گفت: زمانی که بیمه نامه را برای فردی صادر می کنیم، در واقع در قبال دریافت مبلغ مشخصی، ضمانتی به مشتری می دهیم که تضمین کننده پرداخت خسارت و جبران آن به نحو مطلوب در زمان وقوع حادثه است.

مدیرعامل بیمه آسیا، تصریح کرد: صنعت بیمه در مسیر جلب رضایت مشتریان حرکت می کند ولی نیاز به تلاش بیشتری است تا جایگاه خود را در اذهان مردم به سطح مطلوبی ارتقا دهد و در این زمینه، پرداخت سریع خسارت به مشتریان، امری ضروری است.

مسعود بادین ادامه داد: به عنوان نمونه، وقتی حادثه تاسف بار معدن طبس به وقوع پیوست، بلافاصله تیمی متشکل از مدیرعامل و مدیران بیمه آسیا در راستای عمل به تعهدات قانونی خود، در سومین روز از حادثه، در محل معدن حاضر شدند و پس از بررسی های کارشناسی، در کوتاه ترین زمان ممکن، مبلغ خسارت به میزان ۶۰۰ میلیارد ریال پرداخت شد.

وی بیان کرد: بنابراین، موفقیت صنعت بیمه بستگی به مشتری مداری و ارائه خدمات ارزنده و با کیفیت دارد و رقابت بین شرکت های بیمه باید در چارچوب میزان کیفیت ارائه خدمات به مشتریان در زمان صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت تعریف شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=98458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.