• امروز : یکشنبه - ۱۰ تیر - ۱۴۰۳
0

پخش ویژه‌برنامه یورو ۲۰۲۴ از لنز ایرانسل

  • کد خبر : 90856
  • 07 تیر 1403 - 6:21
پخش ویژه‌برنامه یورو ۲۰۲۴ از لنز ایرانسل

ویژه‌برنامه یورو ۲۰۲۴، برنامه اختصاصی پخش زنده و تحلیل و بررسی مسابقات جام‌ملت‌های اروپا (EURO۲۰۲۴)، از لنز ایرانسل، تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، پخش می‌شود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، دور حذفی (یک هشتم) هفدهمین دوره از رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های اروپا، از ۹ تیرماه ۱۴۰۳، با نبرد تیم ملی سوئیس مقابل ایتالیا، آغاز می‌شود و ویژه‌برنامه یورو ۲۰۲۴ که از لنز ایرانسل پخش می‌شود، علاوه بر پخش زنده مسابقات، به مرور اخبار مربوط به این رویداد، بحث و بررسی داوری‌ها، مسابقه پیش‌بینی و ارتباط با کارشناسان، می‌پردازد.

مرحله حذفی جام‌ملت‌های اروپا (EURO۲۰۲۴)،  از ۹ تیر ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و ۲۴ تیر ۱۴۰۳ با بازی فینال به پایان می‌رسد. علاقه‌مندان به مسابقات یورو ۲۰۲۴، از ۳۰ دقیقه قبل از هر مسابقه تا ۳۰ دقیقه بعد از آن، می‌توانند ویژه‌برنامه یورو ۲۰۲۴ را از شبکه لنز ایرانسل تماشا کنند.

ویژه‌برنامه یورو ۲۰۲۴، علاوه بر پخش زنده مسابقات به بحث و بررسی داوری با حضور کارشناسان داوری، مرور روزنامه‌ها، اخبار و شبکه‌های اجتماعی، معرفی استادیوم‌ها، ارتباط با کارشناسان داخلی و خارجی و بحث و تبادل نظر می‌پردازد. بخش اختصاصی این برنامه با عنوان «روزی روزگاری یورو» نیز، بازی‌های تاریخی و خاطره‌انگیز در چارچوب رقابت‌های یورو را مرور می‌کند.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پخش زنده انواع رویداد (شامل رویدادهای علمی، آموزشی، انگیزشی) و…، به عنوان پلتفرم پخش محتوا و زیرساخت توزیع محتوا، روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=90856

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.