• امروز : جمعه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

اعتبارات، قلب تپنده بانک مسکن در مسیر پشتیبانی از تولید و تأمین مسکن اعلام ساعت کاری جدید بانک ملی ایران / تأکید بر استفاده از خدمات غیرحضوری برای صرفه‌جویی در مصرف حضور متفاوت بانک شهر در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران تغییر ساعت کاری شعب بانک ملت از ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ روابط عمومی‌ بانک‌ها در جلب رضایت مشتریان نقش محوری دارند ضرورت بهره‌گیری هوشمندانه از ظرفیت‌ها برای تعامل مؤثر با ذی‌نفعان بانک رفاه کارگران از تمام ظرفیت‌های خود برای تحقق اهداف شعار سال استفاده می‌کند تغییر ساعت کار شعب بانک سینا در برخی استان‌ها سرپرست اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد روابط‌عمومی موفق؛ در گرو اعتمادسازی و وفادارسازی مشتریان است نقش تاثیرگذار وزیر راه و شهرسازی در تقویت منابع مالی و ایفای تعهدات بانک مسکن/ سیاست‌های اعتباری ۱۴۰۴ بانک مسکن بر محوریت تجهیز منابع و ارتقاء تجربه مشتری

0

پاسخگویی به بیش از ۲۶۰ هزار تماس در مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا در سال ۱۴۰۳

  • کد خبر : 104366
  • 27 فروردین 1404 - 13:11
پاسخگویی به بیش از ۲۶۰ هزار تماس در مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا در سال ۱۴۰۳

کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا در سال ۱۴۰۳ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی بیش از ۲۶۰ هزار تماس ورودی از سوی شهروندان و مشتریان در زمینه خدمات بانک بوده‌اند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، تماس‌های برقرار شده با این مرکز به دریافت راهنمایی و اطلاعات بانکی مشتریان اختصاص یافته که نشان دهنده استقبال قابل توجه مردم به سامانه‌های‌ پاسخگویی غیرحضوری است. همچنین بیش از ۲۱ هزار تماس خروجی مستلزم پیگیری کارشناسان مرکز بوده که به نحو مطلوب تحقق یافته است.
در این مسیر میانگین مدت زمان انتظار مشتریان در صف تنها ۱۸ ثانیه بوده که شاخص ممتازی در شبکه بانکی به شمار می‌رود.
بر اساس بررسی‌های انجام شده حدود ۷۰ درصد تماس نیز در حوزه بانکداری دیجیتال و خدمات غیر حضوری مرتبط با آن بوده است.
بر اساس این گزارش، از مهمترین برنامه‌های مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا، یکپارچه سازی کانال‌های ارتباطی با رویکرد همه جانبه نگر، استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی و راه‌اندازی چت بات جهت پاسخگوئی هوشمند است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=104366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.